loading...
bigveb
BIGVEB

توجه داشته باشید با عضو شدن در وبلاگ ما می توانید  باهر5پست 1تبلیغات رایکان کنید

دانیال حیدر نتاج بازدید : 21 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

صفحه نمایش Retina

صفحه نمایش Retina بدون شک بزرگترین و بهترین قابلیت ویژه آیپد جدید است که دارای رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل می باشد که مشابه آن است که شما یک تلویزیون اچ دی در کیف خود حمل کنید. جدا از تجربه متفاوتی که در هنگام کار کردن, بازی کردن و یا تماشای فیلم به شما منتقل خواهد شد قدرت و کیفیت تصویر آن غیر قابل مقایسه با دیگر دستگاه ها میباشد. بدون شک Super AMOLED Plus بسیار عالی و فوق العاده میباشد اما به اندازه کافی برای رقابت با صفحه نمایش آیپد جدید خوب نیست.

پشتیبانی از ۴G LTE

شاید این بخش از قابلیت آیپد جدید برای ما ایرانیان اهمیت خاصی نداشته باشد اما اگر بازار جهانی را در نظر بگیریم بدون شک این همان چیزی است که خیلی ها منتظر آن بودند. آیپد جدید حالا قابلیت اتصال به شبکه های فوق سریع ۴G LTE را دارا می باشد. مطمئنا شما هم با من هم عقیده هستید که تجربه کارکردن با اینترنت پر سرعت میتواند لذت گردش در دنیای مجازی و استفاده از سرویس های مختلف اینترنتی را افزایش دهد. فراموش نکنیم قابلیت اشتراک گذاری اینترنت با دیگر دستگاه ها از طریق WIFI قابلیت دیگری است که در مواردی میتواند بسیار کاربردی باشد.

آیپد جدید همچنین از شبکه های HSPA+ و HSDPA پشتبانی میکند که این به معنای قابلیت استفاده از هر یک از سیستم های اتصال از طریق ۳G یا ۴G میباشد. به طور کلی آیپد جدید از باند های زیر پشتیبانی میکند :

Wi-Fi /802.11a/b/g/n
Bluetooth 4.0 technology
Wi-Fi + 4G for AT&T model: LTE (700, 2100 MHz); UMTS/HSPA/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE /850, 900, 1800, 1900 MHz
Wi-Fi + 4G for Verizon model: LTE (700 MHz); CDMA EV-DO Rev. A (800, 1900 MHz); UMTS/HSPA/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE /850, 900, 1800, 1900 MHz

گرافیک ۴ هسته ای 

اپل آیپد جدید از چیپ ست A5X دو هسته ای به همراه گرافیکی ۴ هسته ای بهره میبرد و این به معنای پشتیبانی از بازی هایی خواهد بود که شاید کمتر از بازی های یک کنسول مخصوص بازی نباشد. انودیا نیز دارای بازی هایی با چنین کیفیتی میباشد که همراه با پردازنده تگرا ۳ این شرکت و گرافیک ۱۶ هسته آن تحسین بر انگیز است اما در حال حاضر فکر میکنم اپل موفق تر ظاهر شود چرا که از نظر تعداد بازی های با کیفیت بالا وضعیت بهتری دارد.

در این بخش تصمیم نداریم پیش داوری کنیم و یا احساسی اظهار نظر کنیم و منتظر خواهیم ماند تا نتیجه رقابت گرافیک ۴ هسته ای اپل و تگرا ۳ را در عمل ببینیم.

دوربین ۵ مگاپیکسل با قابلیت ضبط با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل

تعداد خیلی زیادی از گجت ها قبلا با دوربین ۵ مگاپیکسل عرضه شده اند و یا حتی ۸ مگاپیکسل هایی با قدرت ضبط ۱۰۸۰ پیکسل، اما با توجه به این دوربین، این بخش یکی دیگر از ویژگی های برجسته آیپد جدید میباشد. چرا که اپل قبلا با آیفون ۴S این موضوع را ثابت کرده است و میتوان گفت امروز ۴S بهترین دوربین را در بین اسمارت فون ها دارا میباشد. البته شاید نیاز باشد به جای استفاده از واژه بهترین، بررسی و مقایسه ای بین آیفون ۴S و مدل جدید نوکیا با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی انجام شود. با این حال در مورد قدرت و کیفیت تصاویر اپل آیپد جدید به خود شک راه ندهید.

قدرت باطری 

اپل از باطری ۴۲.۵ وات بر ساعت lithium-polymer در آیپد جدید استفاده کرده است که با وجود اضافه شدن صفحه نمایشی با روزلوشن بالا, گرافیک بهتر, پردازنده سریع تر و قابلیت ۴G ما شاهد کاهش در مدت زمان استفاده ۱۰ ساعت نیستیم، زمانی که برابر با مدت زمان قابل استفاده با یک بار شارژ کردن آیپد ۲ می باشد. مدت زمانی که باطری با استفاده از قابلیت ۴G شارژ نگه میدارد ۹ ساعت میباشد.

پیش فروش اپل آیپد جدید از امروز آغاز شده است و از تاریخ ۱۶ مارس رسما وارد بازار چندین کشور میشود. شروع قیمت از ۴۹۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایت WiFi میباشد تا ۸۲۹ دلار برای ورژن ۶۴ گیگابایتی WiFi + 4G. با عرضه و ورود آیپد جدید به بازار اطلاعات بیشتر و دقیق تری از عملکرد و کارایی های آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پس اگر به اخبار, بررسی و مقایسه آیپد جدید علاقمند هستید فراموش نکنید پی سی وار را روزانه چک کنید.

..

برچسب ها Top 5 the new ipad ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥BIGVEB♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ به وبسایت تکنولوژی اهنگ وبازی خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 391
  • بازدید کلی : 10,778
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود
    تبلیغات

    برای سفارش تبلیغات

    با شماره ی09371101329

    or.babol@yahoo.com

    at.babol@yahoo.com

    قیمت1000 تومان