loading...
bigveb
BIGVEB

توجه داشته باشید با عضو شدن در وبلاگ ما می توانید  باهر5پست 1تبلیغات رایکان کنید

دانیال حیدر نتاج بازدید : 48 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (2)


کینکت در ایکس باکس وان به حریم شخصی شما احترام می‌گذارد

همانطور که می‌دانید دیشب کنسول بازی جدید مایکروسافت رونمایی شد که ایکس باکس وان نام دارد. کینکت، سنسور محبوب مایکروسافت نیز بخش لاینفک این کنسول جدید می‌باشد. مایکروسافت ایکس باکس وان را طوری برنامه ریزی کرده تا دائما محیط اطراف را تحت نظر داشته باشد؛ چه صوتی و چه تصویری و این کار توسط کینکت انجام می‌شود. حال این سوال مطرح می‌شود که این عمل، حریم شخصی کاربر را نقض نمی‌کند؟ آیا گوش فرا دادن به تمامی مکالمات و ضبط لحظه لحظه تصاویر در اتاق نشیمن به نوعی جاسوسی تلقی نمی‌شود؟ اما گویا کینکت جدید قابلیتی دارد که هر‌گاه خواستید آن در جریان تمامی اوضاع نباشد، بلافاصله خاموشش کنید و از دسترس خارجش نمایید. با بیگ وب در ادامه همراه باشید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 57 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)


اپل از سامسونگ به دلیل نقض پنج پتنت این شرکت در گلکسی اس 4 شکایت کرد

هفته گذشته اپل به دادگاه کالیفرنیا اعلام نمود که قصد دارد شکایت خود را بر علیه سامسونگ به دلیل نقض اختراع‌های ثبت شده‌‌اش در تلفن گلکسی S4 ارائه نماید. امروز این کمپانی رسما جزئیات مربوط به 5 پتنت نقض شده را به دادگاه ارائه نمود. بخشی از این پتنت‌ها مربوط به دستیار صوتی Siri است، که بنا به ادعای اپل توسط سامسونگ در S-Voice نقض شده‌اند.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 43 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
راهنمای خرید تلفن هوشمند تجاری
راهنمای خرید تلفن هوشمند تجاری

بی‌شک با وجود انواع مختلف و متنوع تلفن‌های هوشمند، انتخاب و خرید یکی از آنها کار ساده‌ای نیست. به دلیل تنوع گوشی‌های هوشمند، یافتن گوشی که بتواند بهترین انتخاب شما در انجام امور شخصی و کاری باشد قدری گیج‌کننده خواهد بود. این راهنما تلاش دارد با پر رنگ کردن ویژگی‌های مورد نیاز یک گوشی همراه برای کاربردی تجاری به بررسی سیستم عامل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند و همچنین امکانات متنوع آنها از این منظر بپردازد. در این مقاله قرار است علاوه بر موارد یاد شده نرم‌افزارهای ویژه امور تجاری که باعث راحتی انجام امور اداری شما می‌شوند را نیز معرفی کنیم.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 79 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
تلفظ طولانی‌ترین کلمه در زبان انگلیسی ۳.۵ ساعت طول می‌کشد!

تا حالا از خود پرسیده‌اید که بلندترین کلمات در زبان‌های مختلف کدام‌ها هستند؟ خوب ما پاسخ این سوال را برای زبان انگلیسی می‌دانیم. نام علمی تایتین، بلندترین کلمه در زبان انگلیسی است که ۱۸۹۸۱۹ حرف دارد و اگر بخواهید آن را تلفظ کنید، در صورتی که سریع و پیوسته بخوانید حداقل ۳.۵ ساعت طول خواهد کشید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 55 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)


نقشه نوکیا برای موزیلا فایرفاکس

نوکیا اعلام کرد که پلتفرم جدید نقشه خود را که Here نامیده می‌شود، علاوه بر ویندوز فون برای ابزارهای دیگر نیز گسترش می‌دهد و قصد دارد نرم‌افزار اختصاصی آیفون و اندروید آن را منتشر کند. نوکیا همچنین اعلام نموده که سرویس نقشه از پلتفرم ابزارهای موبایل نیز فراتر خواهد رفت و نسخه تحت وب آن که از Firefox OS پشتیبانی می‌کند، سال آینده نهایی خواهد شد. نرم‌افزار نقشه نوکیا که به زودی برای iOS منتشر می‌شود، دارای قابلیت راهنمای قدم به قدم تا مقصد و اطلاعات سیستم حمل و نقل عمومی است.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 64 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
Nokia Lumia 920
Nokia Lumia 920

تقریبا تمام مکان‌هایی که تلفن لومیا 920 را پیش فروش کرده بودند از آلمان تا فنلاد و امریکا، همگی با استقبال بی سابقه کاربران روبرو شده و تمامی موجودی خود را پیش فروش کرده‌اند. الیسا که یکی از عرضه کنندگان لومیا 920 در فنلاند است، اعلام نموده که تنها در فاز پیش فروش، 5,000 دستگاه از لومیا 920 را به فروش رسانده است.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 84 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)


لومیا 920
لومیا 920

به نظر می‌رسد که فروش سیستم عامل جدید مایکروسافت که بازار کامپیوترها و تبلت‌ها را هدف قرار داده، به اندازه‌ای که این شرکت انتظار داشته، نرسیده است. اما برخلاف ویندوز 8، استقبال از پلتفرم موبایل مایکروسافت یعنی ویندوز فون 8 به لطف تلفن خوش ساخت لومیا 920 نوکیا، بسیار خوب بوده است.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 37 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)


Galaxy Nexus
Galaxy Nexus

زمان زیادی از معرفی آخرین الگوی گوشی‌های اندرویدی یعنی گلکسی نکسوس می‌گذرد. سری نکسوس علاوه بر دارا بودن قدرت سخت‌افزاری مناسب به بهترین شکل توسط گوگل حمایت می‌شود. گوگل این سری از گوشی‌ها را به کمک تولید‌کنندگان سخت افزاری مطرح دنیا به بازار عرضه می‌کند. اما با عرضه سوپر گوشی‌های هوشمندی همانند HTC One X و Samsung Galaxy S III، فروش گلکسی نکسوس نیز تحت‌الشعاع قرار گرفت‌. اما گوگل با ارایه آخرین نسخه اندروید یعنی آبنبات پاستیلی و به‌روز رسانی گلکسی نکسوس خود به این سیستم عامل جذاب جان تازه‌ای به آن بخشیده است. در این مقاله قرار است رقابت گلکسی نکسوس و دیگر رقبای قدرتمندش را در دو دیدگاه متفاوت از دو نویسنده فنی بررسی کنیم.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 45 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
LG IPS Monitor
LG IPS Monitor

در این مقاله قصد داریم کلیه معیارهای مهم و تاثیرگذار در انتخاب یک نمایشگر مناسب برای کامپیوتر را بصورت خلاصه و جمع‌بندی شده ارائه کنیم. در این راهنمای خرید با مفهوم پنل‌های TN و IPS آشنا خواهید شد و اهمیت زمان پاسخ‌گویی تصویر و رفرش‌ریت را بهتر درک خواهید کرد. اگر قصد خرید مانیتور برای کامپیوتر خود را دارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 38 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)


بهترین تبلت‌ های سال ۲۰۱۲ به همراه قیمت

بازار مملو از تبلت‌های مختلف با شکل و شمایل و ابعاد گوناگون شده است، تنوع بسیار زیاد تبلت‌ها، انتخاب را مشکل می‌کند. هرچند هنوز آیپد اپل بیشترین سهم بازار تبلت‌ها را تحت کنترل خود دارد اما سهم بازار این تبلت نسبت به سال گذشته کاهش یافته و در عوض سهم بازار اندروید رو به رشد است. مایکروسافت نیز با یک حضور طوفانی و به لطف تبلت خوش ساخت سرفیس وارد، رقابت شده است. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم مقایسه کلی از بهترین تبلت‌های موجود در بازار داشته و آنها را از جنبه‌های مختلف با یکدیگر مقایسه کنیم. پس در ادامه مطلب با بیگ وب همراه باشید.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 33 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)


10 نکته که پیش از خرید تلویزیون جدید باید به آنها توجه کنید

هر چند امروزه، ما به کمک تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها بسیاری از امور روزمره خود را انجام می‌دهیم و گاها با آنها به تماشای فیلم و ویدیو نیز می‌پردازیم، اما به هر حال همه ترجیح می‌دهیم تا بخشی از وقت خود را صرف تماشای برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات ورزشی یا فیلم‌های سینمایی در صفحه بزرگ تلویزیون کنیم. برخی نیز اصلا تبلت‌ و تلفن‌ هوشمند را برای تماشای ویدیو قبول ندارند و تلویزیون را ترجیح می‌دهند. اگر کاربر بیگ وب باشید، مقالات متعدد راهنمای خرید ما را که در آنها به تعریف درست اصطلاحات مربوط به این محصولات و معیارهای مهم انتخاب تلویزیون پرداخته‌ایم، مشاهده کرده‌اید، در این مقاله قصد داریم به 10 نکته که پیش از خرید تلویزیون جدید بهتر است به آنها توجه کنید، اشاره کنیم، پس با زومیت همراه باشید.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 29 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)


گلکسی نوت 2
گلکسی نوت 2 

نسل دوم فبلت گلکسی نوت سامسونگ تنها در ماه اول نزدیک به 3 میلیون دستگاه فروش داشت و حال در ماه دوم، بیش از دو میلیون دستگاه دیگر از این تلفن/تبلت به فروش رفته و توانسته رکورد 5 میلیون دستگاه در طول دو ماه را برای این غول کره‌ای رقم بزند.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 37 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
اپل به دنبال جایگزین سامسونگ برای تامین باتری‌های مورد نیاز آیپد و مک‌بوک

گویا سریال دعوای حقوقی اپل و سامسونگ تمامی ندارد و قرار است هر روز اپیزود جدیدی از این سریال طولانی را شاهد باشیم. از کمپانی اپل خبر می‌رسد که این شرکت، تولیدکنندگان باتری‌های آیپد و مک‌بوک‌ خود را تغییر داده است. پیش از این سامسونگ تولید کننده اصلی باتری دستگاه‌های اپل بود اما گویا این شرکت کره‌ای دیگر باتری‌های محصولات اپل را تولید نخواهد کرد.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 34 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)


OS X
OS X

شایعات تازه‌ای مبنی بر تلاش اپل در اضافه نمودن دستیار صوتی سیری در سیستم‌عامل جدید OS X به گوش می‌رسد. 9to5Mac گزارش کرده که نسخه بعدی سیستم‌عامل مک اپل به همراه سیری و نقشه پر حاشیه این شرکت ارائه خواهد شد.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 32 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

HTC
HTC

همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید، دو شرکت اچ تی سی و اپل بر سر اختلافات مربوط به حقوق اختراع‌های ثبت شده به توافق رسیدند و از روی گفت‌های مدیرعامل اچ‌تی‌سی آنطور برداشت شد که این شرکت مبلغی را بابت هر تلفن به اپل پرداخت خواهد کرد. کمی بعد شایعه شد که این رقم بین 6 تا 8 دلار برای هر تلفن خواهد بود. اما امروز مدیرعامل اچ‌تی‌سی رسما این رقم را تکذیب کرد و گفت: «این رقم خیلی، خیلی اشتباه است!»


دانیال حیدر نتاج بازدید : 22 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)


نگاه منتقدین به iOS: اپل باید تغییرات اساسی در سیستم عامل همراه خود ایجاد کند!

یکی از سیستم عامل‌های خوب و مطرح و به اعتقاد بسیاری، بهترین سیستم عامل برای گوشی‌های هوشمند iOS است، سیستم عاملی روان و سریع که کمپانی محبوب اپل آن را برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود عرضه می‌کند. تاکنون نقد و بررسی‌های بسیاری در مورد این سیستم عامل منتشر شده است و در گذشته همیشه از آن به عنوان بهترین سیستم عامل برای گوشی‌های هوشمند یاد می‌شد. در این سال‌ها سایر سیستم عامل‌ها و مخصوصا اندروید پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و حالا نظر منتقدین نسبت به iOS تغییر کرده است. در ادامه به بررسی وضعیت فعلی کمپانی اپل، سیستم عامل iOS و نظر منتقدین در این‌باره می‌پردازیم.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 49 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)



اپل دو برابر قیمت واقعی بابت افزایش حجم حافظه تبلت‌ها سود می‌برد

iPad mini، تبلت جدید و کوچک کمپانی محبوب اپل بالاخره روانه‌ی بازار مصرف‌کننده شده و همان‌طور که انتظار می‌رفت، حتی با وجود قیمت بالاتر نسبت به رقبای ۷ اینچی خود، فروش خوبی داشته است. اما یکی از سوالات مشتریان اپل این است که چرا مدل‌هایی که حافظه‌ی بیشتر دارند، این‌قدر گران‌تر هستند؟ در ادامه به بررسی قیمت تبلت آیپد مینی و مقایسه‌ی آن با سایر تبلت‌های بازار می‌پردازیم.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 40 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

رشد ۶.۷ درصدی بازار تبلت‌ها در سه ماهه سوم ۲۰۱۲ و کاهش سهم بازار اپل  به ۵۰.۴ درصد

درست است که سامسونگ توانسته در بازار تلفن‌های هوشمند از اپل سبقت بگیرد، اما موضوع در بازار تبلت‌ها کاملا برعکس است. براساس گزارش منتشر شده توسط IDC، در سه ماهه سوم امسال نسبت به سه ماهه دوم، بازار تبلت‌ها رشد ۶.۷ درصدی داشته است. این آمار در مقایسه با همین فاصله زمانی در سال گذشته، رشد ۴۹.۵ درصدی داشته است. تقریبا نیمی از تبلت‌های فروخته شده در سه ماهه اخیر متعلق به آیپد اپل بوده است. اپل در این فصل، ۲۷.۸ میلیون آيپد به فروش رسانده است اما با این حال نسبت به سه ماهه دوم امسال که ۶۵.۵ درصد از بازار را تحت کنترل خود داشت، بخشی از بازار را از دست داده است.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 21 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)
اپل نسخه ۲۰۱۲: بهینه سازی‌های قابل پیش‌بینی تحت فشار گوگل و مایکروسافت

اپل با معرفی آیفون ۵ و آیپادهای متنوع در شهریورماه و معرفی آیپد نسل چهارم، آیپد مینی، مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ رتینا، iMAC و مک مینی خود در آبان ماه پرونده به‌روز رسانی محصولات خود در سال ۲۰۱۲ را  بست. در این میان آنچه بیش از همه خودنمایی می‌کند به‌روزرسانی‌های بعضا عجولانه و فاقد نوآوری این شرکت به‌ خصوص در آیفون ۵ و آیپد نسل چهارم بوده است. همچنین تصمیم اپل به ساخت آیپد مینی با خصوصیات متوسط و قیمتی نسبتا بالا نسبت به رقبا بر ابهامات ما نسبت به آینده محصولاتش افزوده است. در این مقاله تصمیم دارم به کمک جواب‌های آرمان والی نیم‌نگاهی به چرایی و چگونگی تصمیمات اپل در سال ۲۰۱۲ داشته باشم.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 26 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)


Surface vs iPad vs Kindle Fire HD
Surface vs iPad vs Kindle Fire HD

مایکروسافت رسما قیمت تبلت ۱۰.۶ اینچی سرفیس را اعلام نمود و پیش فروش آن را نیز آغاز کرد. با افزایش تنوع تبلت‌های موجود در بازار، انتخاب برای مشتری کمی مشکل شده است. سرفیس مایکروسافت مجهز به نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به کیندل فایر HD و آیپد است اما رزولوشن آن پایین‌تر از دو تبلت دیگر می‌باشد. در ادامه مقایسه این سه تبلت را در قالب یک جدول مشاهده خواهید کرد.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 22 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)
نبرد استراتژی‌ها و نگرش‌ها در بازار تلفن هوشمند و تبلت: قسمت دوم، چرا آیفون یا آیپد ثمره نگرش و استراتژی اپل هستند

در قسمت اول به استراتژی اپل در ارایه محصول پرداختیم، و این موضوع را بررسی کردیم که چگونه این شرکت با وجود استفاده از مواد گرانقیمت و کیفیت مناسب باز هم سود بیشتری نسبت به رقبا در فروش محصولاتش دارد. این دلیل را از دید تامین‌کنندگان بررسی کردیم، و گفتیم که هزینه تمام شده برای یک تامین کننده زمانی که در ظرفیت کامل و در یک قرارداد یک ساله و حتی 2 ساله کار می‌کند با زمانی که یک سفارش کوچک و موقتی دریافت می‌نماید، یک دنیا تفاوت دارد. حال در این قسمت می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا ثمره این استراتژی محصولی مانند آیفون و آیپد است. چرا اپل از بعضی از تکنولوژی‌ها اصلا استفاده نمی‌کند و در بعضی دیگر ناگهان یک تغییر اساسی می‌دهد. چرا بیشتر اوقات پس از معرفی محصول اپل، بسیاری از کاربران نا‌امید می‌شوند اما همچنان محصول هم فروش خوبی دارد و هم کاربران از آن راضی هستند. با زومیت همراه باشید تا با فلسفه شکل‌گیری آیفون و آیپد آشنا شوید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 28 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

جمع‌بندی تمام شایعاتی که درباره تبلت آی‌پد مینی وجود دارد!

حال که گوشی آیفون 5 به بازار عرضه شده، طرفداران محصولات اپل‌ دغدغه و دلیل دیگری برای پیگیری خبرهای این کمپانی دارند، آن هم تبلت آی‌پد مینی است. شایعاتی بر سر زبان‌ها دست به دست چرخیده که حاکی از ساخت تبلت 7 اینچی اپل هستند. اگر به این موضوع علاقمند هستید این مقاله را تا به انتها دنبال کنید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 35 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

new iPad
new iPad

پس از معرفی آیپد در چهارشنبه هفته گذشته، به بسیاری از سوالات و گمان‌های مشتاقان در قالب شایعاتی که جمله آنها به حقیقت پیوستند٬ پاسخ داده شد و البته نه به همه آنها. حالا دیگر احتیاجی به حدث و گمان نداریم و به یقین می دانیم که ایپد نسل سوم اپل از یک نمایشگر جذاب و خارق‌العاده، پردازنده گرافیکی قدرتمندتر، دوربین بهتر، شبکه نسل چهار و دستیار صوتی بهره می‌برد. همانطور که احتمالا با زومیت در پوشش زنده (به صورت نوشتاری و عکس) همراه بوده‌اید اطلاعات خوبی از آیپد جدید به دست آورده‌اید. اما ما تصمیم داریم در این مقاله تمامی اطلاعاتی را که در مورد آیپد نسل سوم از منابع مختلف و مطمئن بدست آورده ایم را یکجا و بصورت طبقه بندی شده در اختیارتان قرار دهیم. تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 49 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

iPad in China
iPad in China

چندی پیش خبری مبتنی بر فروش کلیه یک نوجوان چینی برای خرید آیپد و آیفون را در زومیت خواندید. اکنون خبرگزاری دولتی چین پس از گذشت یک سال از این ماجرا، اعلام کرده که 5 نفر به علت همکاری در فروش کلیه این نوجوان در جنوب چین دستگیر شده اند. لازم به ذکر است، این نوجوان چشم بادامی خبرساز که تنها 3000 دلار از فروش کلیه اش به‌دست آورده، اکنون از نارسایی کلیه رنج می‌برد.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 46 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

Windows 8 on iPad
Windows 8 on iPad

هرچقدر هم که محصولات اپل جذاب باشند،هر چقدر هم که برنامه های ویندوز کرش کند و دستمان را توی حنا بگذارد باید اعتراف کنیم که هیچ چیز ویندوز نمی شود! اگر دوست دارید بر روی تبلت iPad خود تجربه کار با ویندوز 8 را داشته باشید، کافی است اپلیکیشن Windows 8 Metro Testbed را بر روی آیپد خود اجرا کرده و ویندوز 8 را نیز روی کامپیوتر خود نصب نمایید و لذت استفاده از ویندوز 8 را بر روی آیپد تجربه کنید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 40 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

Jailbreaking
Jailbreaking

شما می‌توانید به سادگی آیفون یا آیپد خود را جیلبریک کرده و بدون صرف هزینه و یا ساخت اکانت Apple ID برنامه های متنوع را روی گوشی خود نصب کنید. با جیلبریک دستگاه اپل خود نه تنها می‌توانید کلیه برنامه‌های رایگان و غیر رایگان اپ استور را بر روی گوشی خود بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای نصب کنید، بلکه از شر ساختن Apple ID در آیتیونز که این روزها مشکلات زیادی را برای کاربران اپل به وجود آورده خلاص شوید. توجه کنید که مراحل جیلبریک گوشی شاید به نظر طولانی برسد ولی بسیار ساده است. برای جیلبریک آیفون یا آیپد خود در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 37 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

iOS 5.1.1 Update
iOS 5.1.1 Update

اپل نسخه 5.1.1 خود را برای رفع اشکالات نسخه قبلی عرضه کرد. در این نسخه ایراداتی نظیر عکاسی HDR، Air Play و تعویض شبکه در آیپد و چند مورد دیگر حل شده است. اما خبر خوب Redsnow به کاربران این بود که نرم‌افزار جیلبریک iOS 5.1 برای این نسخه نیز قابل استفاده است و همه به جز کاربران iPhone 4S و iPad2 که دستگاهشان مجهز به iOS 5.1 یا iOS 5.1.1 باشد، می‌توانند از این جیلبریک استفاده کنند. در ادامه آموزش به‌روز رسانی و جیلبریک آیفون و آیپد به نسخه 5.1.1 را مشاهده می‌کنید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 44 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

iPad Mini
iPad Mini

شایعات مربوط به محصولات اپل تمامی ندارد. اکنون نیز شایعات در مورد آیپد 7 اینچی اپل بالا گرفته است. سایت iMore اذعان داشته اطلاعاتی به دست آورده که نشان می‌دهند اپل قصد دارد در ماه مهر، تبلت 7 اینچی خود را با قیمت 200 تا 250 دلار به بازار جهانی عرضه کند. آیا اپل می‌تواند با محصول احتمالی جدید خود رقبای 7 اینچی اندرویدی خود را از دور خارج کند؟

دانیال حیدر نتاج بازدید : 33 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (2)
iPhone 5
iPhone 5

وقتی فلیپ شیلر برروی سن آمد و در کنفرانس معرفی آیفون ۵ شروع به صحبت در مورد طراحی سخت‌افزاری آیفون ۵ کرد، از بدنه آلومینومی مقاوم و طراحی خاص این شرکت برای استحکام بخشیدن به آن سخن گفت. اما شواهد نشان می‌دهد که بدنه آیفون ۵ آنطور که باید و شاید مستحکم و مقاوم نیست و خریدارن آن گزارش‌های متعددی مبنی خط و خش برداشتن سریع بدنه آیفون ۵ اعلام کرده‌اند.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 42 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
Windows 8
Windows 8

ویندوز 8 از 26 اکتبر (5 آبان) عرضه عمومی می‌شود، اگر قصد دارید یک نسخه از آن را تهیه نموده و برروی کامپیوتر خود نصب کنید، بهتر است پیش از هرکاری برخی موارد مهم را در نظر داشته باشید تا نهایتاً با مشکل روبرو نشوید. در این مطلب کوشیده‌ایم تا فهرست کاملی از پرسش‌های متداول مربوط به ویندوز ۸ را گردآوری کنیم، به این امید که شما گرامیان با دید بهتری نسبت به تهیه جدیدترین نسخه ویندوز مایکروسافت اقدام نمایید.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 41 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
iPhone Battery Life
iPhone Battery Life

مشکل طول عمر باتری از زمان انتشار iOS 5 به وجود آمد و اپل طی بروزرسانی های متعدد سعی در رفع آن کرد. ولی این مشکل همچنان در بعضی از دستگاه ها به قوت خود باقیست. اگر گوشی آیفون شما مشکل تمام شدن سریع باتری را دارد، می‌توانید دستگاه خود را به آخرین نسخه iOS یعنی 5.1.1 آپدیت کرده و سپس مشکل آن را از روشی که در ادامه آموزش داده‌ایم، برطرف کنید.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 31 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
iCloud Syncing
iCloud Syncing

در این مقاله روش بک آپ گرفتن از کلیه اطلاعات آیفون یا آیپد در فضای iCloud را آموزش خواهیم داد. iCloud می‌تواند به طور اتوماتیک از اطلاعات شما در فضای آنلاین، نسخه پشتیبان تهیه کند. به این ترتیب اطلاعات شما هیچ‌گاه از بین نرفته و همواره با استفاده از اینترنت در دسترستان خواهد بود. در ادامه روش بک‌آپ گرفتن از اطلاعات به صورت آنلاین را آموزش داده و مزایای آن را اعلام خواهیم کرد.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 27 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
Solar Powered Gagdets
Solar Powered Gagdets

برای اینکه از انرژی خوشیدی استفاده کنید، تنها کافی است یکبار برای خرید ابزاری که مجهز به پنل خورشیدی است؛ هزینه کنید. پس از آن نه هزینه برق خواهید داشت و نه نیاز به یک منبع برق که دستگاهتان را به آن متصل کنید. همه آنچه نیاز دارید نور خورشید است که در کشور ما به وفور یافت می‌شود، البته اگر گرد و غبار‌های مزاحم اجازه دهند. بنابراین بد نیست سری به گجت‌های معرفی شده در ادامه مقاله بزنید. همه این ابزارها مجهز به پنلی هستند که می‌توانند خود را با استفاده از نور خورشید شارژ کنند.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 34 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
Steve Ballmer
Steve Ballmer

مجموعه نرم‌افزاری آفیس، بدون شک یکی از محبوب‌ترین محصولات مایکروسافت است. نمی‌توان کاربرد نرم‌افزارهایی چون Word، Powerpoint، Excel، Outlook و ... را در زندگی امروز نادیده گرفت و الحق و الانصاف که با نمونه‌های مشابه هم در سادگی و هم در قدرت و فراگیر بودن فاصله بسیاری دارند. حال شواهد نشان می‌دهند که مایکروسافت قصد دارد تا این محصول پرفروش و محبوب را برای آیپد رقیب، ارائه کند. با وجود آن که این کار سود مالی فراوانی برای مایکروسافت به همراه خواهد داشت اما عده‌ای معتقدند آفیس می‌تواند یکی از برگ‌های برنده مایکروسافت در ویندوز ۸ باشد و نباید برای محصولات رقیب ارائه شود.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 24 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
i-FlashDrive
i-FlashDrive

Computex 2012 فقط برای معرفی محصولات کمپانی‌های بزرگ IT نیست، بلکه شرکت‌های کوچک نیز می‌توانند خلاقیت و محصولات کوچک خود را در این نمایشگاه معرفی کنند. i-FlashDrive یکی از این محصولات است که با وجود قد و قامت کوچکش، کار خیلی‌ها را آسان خواهد کرد. با اتصال این داک کوچک به آیفون یا آیپد خود می‌توانید از آن به عنوان یک فلش مموری برای افزایش حافظه ابزار خود استفاده کنید و ضمنا برای انتقال فایل‌ها از کامپیوتر به دستگاه اپل (یا بالعکس) نیازی به نرم‌افزار آیتیونز یا کابل رابط ندارید.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 27 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
Windows RT Tablet
Windows RT Tablet

مایکروسافت، خبرگزاری‌های مختلف را برای شرکت در یک کنفرانس مهم در روز دوشنبه آینده دعوت کرده است. حال شایعات و گزارش‌های مختلف از معرفی تبلت ساخت خود مایکروسافت و برای رقابت با iPad حکایت دارند. تبلتی که وب‌سایت‌های مختلف عنوان iPad Killer را برای آن انتخاب کرده‌اند و قرار است با سیستم‌عامل ویندوز ۸ نسخه RT و پردازنده مبتنی بر معماری ARM تولید شود.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 45 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
Win8 Metro Testbed Splashtop
Win8 Metro Testbed Splashtop

تب ویندوز 8 همه را گرفته، حتی کاربران وفادار به اندروید و آی پد هم هیچ بدشان نمی‌آید فرصت آن‌را پیدا کنند تا محیط گرافیکی مترو را از نزدیک در سخت‌افزار خود تجربه کنند. خوشبختانه برای این مهم برنامه‌های گوناگونی معرفی شده که بهترین آنها را امروز به شما معرفی خواهیم کرد. اگر شما هم جزئی از این خیل عظیم کاربران مشتاق هستید با زومیت همراه باشید.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 24 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
Firefox For iPad
Firefox For iPad

برای دستگاه‌هایی که مجهز به سیستم عامل iOS اپل هستند، مرورگر‌های زیادی وجود دارد. از این جمله می‌توان به سافاری، اتومیک، اپرا مینی و ... اشاره کرد. اما در این میان نام مرورگر فایرفاکس که طرفداران زیادی هم دارد، به چشم نمی‌خورد. موزیلا تنها یک برنامه برای کاربران آیفون عرضه کرده که اجازه همگام‌سازی صفحات کامپیوتر یا مک را به دستگاه های iOS می‌دهد. اما بر طبق گزارشات تازه، موزیلا اکنون در حال تولید مرورگری برای آیپد است. در ادامه نگاهی کلی به ویژگی‌های نمونه اولیه این مرورگر خواهیم داشت.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 51 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

یکی از مهمترین مواردی که همه ما از یک موبایل انتظار داریم، کیفیت مناسب عکس‌برداری و فیلم‌برداری آن است. با وجود عدم ارتقاء رزولوشن دوربین آیفون ۵ نسبت به نسل قبلی، اپل ادعا می‌کند دوربین آیفون جدید دستخوش بهبودهای چشم‌گیری شده است. بسیاری از ما مشتاق هستیم بدانیم که پرچمداران دنیای موبایل در این بخش چگونه عمل می‌کنند و کدامیک در این نبرد پیروز خواهد شد و این که آیا اپل ادعای دروغ داشته است یا خیر. با زومیت همراه باشید تا این مقایسه جذاب را مطالعه کنید.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 56 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
Apple ID Error

تعدادی از کاربران زومیت اعلام کردند که هنگام ورود به اکانت اپل خود، با پیغام خطایی مبنی بر اینکه "اکانت آنها به دلایلی امنیتی غیرفعال شده" روبرو می‌شوند. این پیغام که اخیرا برای برخی از کاربران ارسال می‌شود از شما درخواست می‌کند تا رمزعبور حساب اپل خود را با استفاده از پاسخ به سئوالات امنیتی یا با استفاده از ایمیل خود، تعویض کنید. در ادامه روش ریست کردن اکانت اپل را به شما آموزش خواهیم داد.

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥BIGVEB♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ به وبسایت تکنولوژی اهنگ وبازی خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 234
  • بازدید کلی : 10,621
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود
    تبلیغات

    برای سفارش تبلیغات

    با شماره ی09371101329

    or.babol@yahoo.com

    at.babol@yahoo.com

    قیمت1000 تومان