loading...
bigveb
BIGVEB

توجه داشته باشید با عضو شدن در وبلاگ ما می توانید  باهر5پست 1تبلیغات رایکان کنید

دانیال حیدر نتاج بازدید : 90 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)
از یک صفحه نمایشگر بدون نقص لذت ببرید
از لحظه ای که چشمان خود را بروی تلویزیون هوشمند سامسونگ باز می کنید، طراحی منحصر به فرد جدید سامسونگ شما را متحیر خواهد کرد. هدف از طراحی منحصر به فرد به حداکثر رساندن لذت مشاهده و نیز زیباتر ساختن فضای خانه هاست. طراحی منحصر به فرد تلویزیون های هوشمند سامسونگ قاب بدنه را با زیبایی هر چه تمام تر با پانل ترکیب می کند تا تجربه مشاهده تمام عیاری بیافریند که مرز میان واقعیت و برنامه های نمایش داده شده روی صفحه تلویزیون را غیرقابل تشخیص می سازد.

اسمارت هاب


سامسونگ بعنوان یکی از پیشگامان واقعی عرصه تلویزیون های هوشمند، یک فن آوری انقلابی تحت عنوان اسمارت هاب ابداع کرده است که بطور خاص برای ارتقای قابلیت های تلویزیون هوشمند سامسونگ شما طراحی شده است. اسمارت هاب بعنوان محرک اصلی تلویزیون هوشمند سامسونگ مسیری برای راه یافتن به دنیایی از قابلیت های پیشرفته باز می کند که شیوه مشاهده تلویزیون را برای همیشه متحول می سازد.

چت همزمان با تماشای تلویزیون


حفظ ارتباط با دوستان و بستگان از طریق قابلیت چت همزمان با تماشای تلویزیونسامسونگ بسیار آسان است. دیگر تماشای تلویزیون یک کار انفرادی نیست. با این قابلیت می توانید تجربیات مشاهده خود را از طریق وبلاگ ها و خدمات چت مانند Facebook، Twitter و Google Talk همزمان با تماشای برنامه های زنده تلویزیونی با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید!

کنترل همزمان چند دستگاه با یک ریموت


پیچیدگی ها را از تجربه سرگرمی های خانگی خویش را حذف کنید
فن آوری کنترل یکپاچه سامسونگ بنیاد و پایه اصلی تمامی تلویزیون های فول اچ دی آن می باشد. این تلویزیون ال ای دی جدید از این قاعده مستثنی نیست. با این قابلیت می توانید کلیه تجهیزات صوتی و تصویری دیجیتال سازگار با HDMI-CEC خود را با یک کنترل از راه دور ساده کنترل نمایید.

تنظیم هوشمند صدا و تصویر


قابلیت تنظیم هوشمند صدا و تصویر ارتباط میان دستگاه های صوتی و تصویری متصل را آسان کرده و آنها را قادر به اشتراک گذاشتن اطلاعات رسانه ای می سازد. این قابلیت به آنها اجازه می دهد تا یک محیط مشاهده بهینه برای کلیه فرمت های چندرسانه ای ایجاد کنند.

پانل فوق شفاف


پانل فوق شفاف تلویزیون سامسونگ قادر است نورهای بیرونی را بنحو موثری جذب کرده و عملاً بازتاب ها را حذف کند تا رنگ های واقعی، طبیعی و عمیق با جزییات پویا بیافریند تا تجربه مشاهده منحصر بفردی داشته باشید.

بهبود دهنده گسترده رنگ ها Plus


رنگ ها را همانطور که باید مشاهده کنید!
قابلیت بهبود دهنده گسترده رنگ های Plus یک بهبود دهنده بسیار عالی رنگ است. قابلیت بهبود دهنده گسترده رنگ های Plus با بهره گیری از یک الگوریتم ارتقای کیفیت تصویر، می تواند کیفیت هر تصویری را بهتر ساخته و حتی رنگ ها و جزییات پنهان را آشکار سازد.

HDMI x4


تلویزیون ال ای دی سامسونگ با چهار ورودی HDMI (واسط چندرسانه ای با کیفیت ) نشیمن خانه شما را به یک مرکز سرگرمی تبدیل خواهد کرد. HDMI سرعت تبادل بالای مورد نیاز داده های دیجیتال با کیفیت از چند دستگاه را مستقیماً به تلویزیون شما ارائه می کند. این بدان معنی است که می توانید از برنامه های متنوع در صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.

صدای فراگیر


با قابلیت صدای فراگیر
سامسونگ می توانید زیبایی حقیقی صداها را درک کنید. تلویزیون های ال ای دی سامسونگ مجهز به بلندگوهای "نامرئی" هستند تا بتوانید لذت صدای فراگیر (سوراند) را بدون هیچگونه مزاحمت و یا نیاز به تجهیزات اضافی تجربه کنید. به تلویزیون های ال ای دی سامسونگ اجازه دهید تا تجربه جامع و کامل سرگرمی را به شما عرضه کنند تا بتوانید صدای واقعی صحنه های به نمایش درآمده را بشنوید.

طراحی فوق باریک


تلویزیونی فوق باریک
تلویزیون ال ای دی فوق باریک سامسونگ با بهره گیری از آخرین نوآوری های تکنولوژی قواعد بازی را عوض می کند.

جستجوی هوشمند


حالا دیگر همه چیز در دسترس است
با قابلیت بسیار کارآمد جستجوی هوشمند در اسمارت هاب می توانید اطلاعات و یا برنامه های دلخواه را به آسانی جستجو نمایید. فقط با چند کلیک کنترل از راه دور می توانید به سرعت اطلاعات مربوط به برنامه در حال تماشا را یافته و یا حتی به اطلاعات و قابلیت های دیگری مانند VOD، برنامه های کاربردی، شبکه های اجتماعی و بسیاری امکانات دیگر دسترسی یابید.

نرم افزارهای مخصوص تلویزیون


با مجموعه فراگیر و مداوماً در حال رشد برنامه های کاربردی اینترنتی تلویزیون های سامسونگ می توانید قدرت حقیقی تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را کشف کنید. این برنامه ها روش هایی آسان و سریع برای دسترسی به محتویات دلخواه، حتی بدون نیاز به روشن کردن یک کامپیوتر را در اختیار شما قرار می دهند. با آنها می توانید برنامه هایی دانلود کنید که امکان دسترسی به فیلم ها و سریال های تلویزیونی محبوب، مرور عکس های دیجیتال شخصی، بازی هایی مانند Sudokuو یا حتی چت را در اختیارتان قرار می دهد!
* دانلود داده ها، استفاده از اینترنت و اشتراک مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود

ارتباط بی سیم با سایر دستگاه ها


تجربه کلی تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را با ارتباط بی سیم با سایر دستگاه ها ارتقا بخشید
قابلیت ارتباط بی سیم با سایر دستگاه های AllShare™ سامسونگ نقشی کلیدی در تلویزیون های هوشمند دارد. همانطور که از نام آن بر می آید، این قابلیت نه تنها امکان اتصال بیسیم تلویزیون شما به تجهیزات همراه سازگار را فراهم می آورد بلکه تجربه کلی مشاهده شما با تلویزیون های هوشمند سامسونگ را بهبود خواهد بخشید. این بدان معنی است که می توانید از یک دستگاه واحد – تلویزیون هوشمند سامسونگ خود – فیلم، عکس و موسیقی را به اشتراک بگذارید. و از آنجایی که تلویزیون های هوشمند سامسونگ از DLNA پشتیبانی می کنند، می توانید رسانه های دیجیتال خود را بدون هیچ مشکلی با تجهیزات سازگار به اشتراک بگذارید. سامسونگ حتی ترکیب بندی شبکه را به گونه بهینه ساخته است تا بتوانید بدون نیاز به تعویض دستگاه، براحتی از رسانه های مختلف اعم از فیلم و عکس و موسیقی لذت ببرید.

پخش فیلم، عکس و موسیقی


با قابلیت پخش فیلم، عکس و موسیقی می توانید تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را به یک مرکز سرگرمی های خانگی تبدیل کنید. کافی است حافظه USB(فلش مموری) یا دیسک سخت خود را به تلویزیون هوشمند سامسونگ وصل کرده و از فیلم ها، عکس ها و آهنگ ها در تلویزیون خود لذت ببرید. پس بجای تماشای فیلم در کامپیوتر، می توانید آنها را روی یک حافظه USB دانلود کرده و در آسایش نشیمن خانه، آنها را روی صفحه تلویزیون هوشمند سامسونگ خود تماشا کنید.

صدای 3 بعدی


به نسل جدید کیفیت صوتی خوش آمدید.
با فن آوری صدای 3 بعدی سامسونگ می توانید تجربه سینمایی 3 بعدی حقیقی را به خانه خود بیاورید. قابلیت صدای 3 بعدی از طریق فن آوری پردازش عمق و الگوریتم کنترل عمق صدا، صدای ژرفی تولید می کند. با صدای 3 بعدی بالاخره می توانید تجربه مشاهده تصاویر 3 بعدی را با انقلاب جدید فن آوری صدا کامل کنید.

انتباق تصویر (Clear Motion Rate)


با قابلیت انتباق تصویر سامسونگ معنی حقیقی وضوح تصاویر متحرک را درک خواهید کرد. این یک استاندارد وضوح تصاویر متحرک است که برپایه سنجش حقیقی دقت در صحنه های متحرک می باشد. انتباق تصویر وضوح حرکت را با استفاده از 3 عامل مختلف تعیین می کند: پانل، پردازش ویدیویی و فن آوری نور زمینه. با این استاندارد جدید در سنجش و کنترل حرکت می توانید وضوح خارق العاده ای را در تصاویر متحرک شاهد باشید و بعد جدید کیفیت تصویر را تجربه کنید.

موتور 3D HyperReal


محرک اصلی رنگ متحیر کننده و تصاویر واقعی تلویزیون های جدید ال ای دی سامسونگ، موتور تصویری نوآورانه HyperReal است. موتور تصویری HyperReal سامسونگ با بهینه سازی عملکرد و بهبود تصاویر، کیفیت فوق العاده واضح تصاویر اچ دی را برای شما بازسازی می کند.

فیلتر نویز گیر دیجیتال


تمام مزایای تلویزیون های ال ای دی با کیفیت سامسونگ را با فیلتر نویز گیر دیجیتال تجربه کنید. این فیلتر به کاستن از برخی اثرات مطلوب دیجیتال و سایر "نویزهای" دیجیتال روی صفحه کمک می کند. این بدان مفهوم است که می توانید برنامه های آنالوگ را درست مانند تصاویر دیجیتالی با وضوح تمام مشاهده کنید.

سنسور روشنایی


سنسور روشنایی
اکو سنسور شدت نور اتاق را می سنجد و روشنایی صفحه تلویزیون را بطور خودکار تنظیم می نماید. سنسور در نور شدید میزان روشنایی تصویر را می افزاید و در شرایطی که نور کم است، از میزان روشنایی تصویر خواهد کاست. اکو سنسور با این روش میزان نور مورد استفاده برای ایجاد تصاویر را کنترل می کند.

..

برچسب ها samsung smart TV ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥BIGVEB♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ به وبسایت تکنولوژی اهنگ وبازی خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 240
  • بازدید کلی : 10,627
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود
    تبلیغات

    برای سفارش تبلیغات

    با شماره ی09371101329

    or.babol@yahoo.com

    at.babol@yahoo.com

    قیمت1000 تومان