loading...
bigveb
BIGVEB

توجه داشته باشید با عضو شدن در وبلاگ ما می توانید  باهر5پست 1تبلیغات رایکان کنید

دانیال حیدر نتاج بازدید : 81 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

تبلت هایی با رزولوشن بالا یا فوق العاده بالایی امسال معرفی شده اند. در روز ۷ مارس، شرکت اپل، نسل بعدی آیپد خود را معرفی نمود. دستگاه جدید اپل دارای رزولوشن خیره کننده ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ می باشد و البته نوع صفحه نمایش آن رتیناست. در واقع رزولوشن آن ۲ برابر آیپد ۲ می باشد (۱۰۲۴ در ۷۶۸).

به هر حال چه به شنیدن این موضوع علاقمند باشید یا نباشید، تبلت های اندرویدی همیشه در حال مقایسه با آیپد هستند، تبلت هایی که حدود ۶۰ درصد بازار را در اختیار دارد. اما سئوال اینجاست که چطور اندروید وارد این نبردی که در مورد رزولوشن بالاتر است میشود؟

ایسوس، ایسر، لنوو و Huawei قبلا دستگاه هایی را معرفی نموده اند که دارای صفحه نمایش با رزولوشن بالا می باشند و البته آماده رقابت و نبرد با آیپد. بنابراین بدون هیچگونه بحث دیگری با این تبلت ها بیشتر آشنا میشویم.

لنوو IdeaTab K2

 نبرد بهترین تبلت های اندرویدی در برابر آیپد جدید
لنوو IdeaTab K2 یکی از دستگاههای تاثیرگذار معرفی شده در CES امسال می باشد. پردازشگر آن ۱.۷ گیگاهرتزی ۴ هسته ای از نوع تگرا ۳ می باشد و قرار است این تبلت تا مدتی بعد روانه بازار شود، البته ابتدا در کشور محل ساخت خود یعنی چین و سپس در سراسر جهان. هنوز هیچگونه اطلاعاتی در مورد قیمت آن در دست نیست اما با توجه به مشخصات فوق العاده عالی آن بعید است که مبلغ پایینی داشته باشد.

مسلما یکی از نکات قوت این تبلت صفحه نمایش فول اچ دی و رزولوشن شگفت انگیز ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل آن می باشد. این صفحه نمایش در یک پانل ال سی دی IPS قرار دارد. برای کسانی که اطلاعی از مفهوم IPS یا in-plane switching ندارند، این تکنولوژی، زوایای دید بهتر و رنگهای زنده تری را نسبت به LCD های معمولی ارائه می دهد. پس K2 یکی از آن تبلت هایی است که در هنگام استفاده از آن لذت واقعی را تجربه خواهید کرد.

Display 10.1-inch, 1920 x 1200, IPS LCD, 224ppi, capacitive
SoC: Tegra 3 quad-core @ 1.7GHz
2GB RAM
32GB storage, expandable
8MP rear camera, 1.3MP front camera, LED Flash, Autofocus
Dual speakers with Lenovo’s Super Surround System (3S)
Bluetooth 3.0, Wi-Fi, USB (full-size and mini), mini HDMI
Quad-band GSM, HSDPA, UMTS
aGPS, fingerprint reader
Android 4

ایسوس ترانسفورمر پد Infinity 700

 نبرد بهترین تبلت های اندرویدی در برابر آیپد جدید
شرکت ایسوس یکی از شرکت های فعال در کنگره جهانی موبایل امسال بود. معرفی سه دستگاه اندرویدی که البته همگی آنها با استفاده از داک مخصوص می توانند تبدیل به یک نوت بوک نیز شوند. یکی از این محصولات ایسوس Transformer Pad Infinity بود که دارای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی و شگفت انگیز +Super IPS می باشد.

همانند تبلت K2، صفحه نمایش ترانسفورمر پد Infinity یک بخش فوق العاده، بسیار عالی و البته فول اچ دی است. همانند رقبای خود، شرکت تایوانی ایسوس صفحه نمایشی خیره کننده با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ را برروی محصول خود قرار داده است، یعنی چیزی حدود ۲.۳ میلیون پیکسل.

 نبرد بهترین تبلت های اندرویدی در برابر آیپد جدید
اما Infinity می تواند K2 را هنگامی که در مورد تکنولوژی پانل LCD صحبت میشود، شکست دهد چرا که ایسوس در این صفحه نمایش از آخرین نسل تکنولوژی IPS یعنی +Super IPS بهره می برد که با استفاده از این تکنولوژی می توان زاویه دید ۱۷۸ درجه را ممکن ساخت. فوق العاده است. اینطور نیست؟

 + Display 10.1 inch , 1920 x 1200 Super IPS
Two variants of processors
A dual-core Snapdragon S4 @ 1.5GHz for the 3G/LTE version
A quad-core Tegra 3 @ 1.6Ghz for the Wi-Fi version
1GB RAM
16GB storage, expandable
8MP rear camera + 2MP webcam
Android 4.0

ایسر ایکونیا تب A700

 نبرد بهترین تبلت های اندرویدی در برابر آیپد جدیدایسر ایکونیا تب A700، آخرین تلاش ایسر در زمینه تبلت هایی با مشخصات فنی بالاست. در این تبلت همانطور که انتظار می رود از یک پروسسور ۴ هسته ای تگرا ۳ استفاده شده و در کنار ابعاد مناسب آن، صفحه نمایشی فول اچ دی نیز قرار گرفته است.

رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ ایکونیا تب دقیقا همانند K2 یا Infinity تاثیرگذار و جالب توجه است اما در بخش پانل ال سی دی A700 همانند دو مدل قبلی نیست و از آن تکنولوژی استفاده نکرده است، با این وجود ایسر ادعا کرده که آنها از یک تکنولوژی مشابه که دارای همان نتیجه می باشد، استفاده کرده اند. لازم به ذکر است که در آزمایش صفحه نمایش آن، از هر زاویه ای که به صفحه نمایش این تبلت نگاه شد هیچگونه تغییر رنگی قابل توجهی مشاهده نگردید. A700 می تواند همان تبلتی باشد که شما از یک تبلت مدرن انتظار دارید.

Display 10.1 inch, LCD display, 1920 x 1200 pixels
Tegra 3 quad-core @ 1.3GHz
1GB RAM
16, 32, or 64 GB storage, expandable
5MP rear camera, 1.3MP front camera
Bluetooth 2.1, Wi-Fi, USB (full-size and mini), mini HDMI
Android 4.0

Huawei MediaPad 10 FHD

 نبرد بهترین تبلت های اندرویدی در برابر آیپد جدید
در کنگره جهانی موبایل امسال به نظر می رسید که Huawei به دنبال مطرح کردن جدی نام خود باشد، این شرکت این کار را با معرفی Ascend D quad که براساس ادعای این شرکت سریعترین اسمارت فون جهان می باشد، انجام داد. اما Huawei کار خود را با معرفی این محصول به پایان نرساند چرا که آنها یک تبلت فوق العاده را نیز معرفی نمودند، MediaPad 10 FHD که البته می توان انتظار داشت که این شرکت چینی همان قدرت، سرعت و بازدهی را که برای اسمارت فون تولیدی خود ایجاد کرده است، برروی این تبلت هم پیاده سازی کند.

همانطور که از پسوند FHD هم متوجه شده اید، این به معنی فول اچ دی است و این تبلت هم دارای رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ می باشد. پردازشگر این تبلت نیز ۴ هسته ای است. هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه صفحه نمایش آن دارای تکنولوژی IPS یا +IPS است عنوان نشده، اما نمونه اولیه آن که در MWC هم به نمایش گذاشته شد از یک پانل IPS به همراه ۲۲۶ppi استفاده می کرد.

-Display 10 inch LCD display, 1920 x 1200 pixels
Huawei K3 quad-core @ 1.5 GHz
2GB RAM
32GB storage, expandable
8MP rear camera, 1.3MP front camera
Bluetooth 3, Wi-Fi, USB (full-size and mini), mini HDMI
HSPA+ 21/42/84Mbps and LTE support
Dolby Surround Sound
Android 4

 نبرد بهترین تبلت های اندرویدی در برابر آیپد جدید

شما هم اکنون با یک تیم چهار نفره از تبلت های اندرویدی که آماده یک نبرد واقعی با آیپد جدید می باشند، آشنا شدید. همه این تبلت ها همانطور که اعلام شد دارای صفحه نمایشی ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ می باشند ،البته پردازشگر ۴ هسته ای و سیستم عامل اندروید ۴ آنها را فراموش نکنید.

..

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥BIGVEB♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ به وبسایت تکنولوژی اهنگ وبازی خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 235
  • بازدید کلی : 10,622
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود
    تبلیغات

    برای سفارش تبلیغات

    با شماره ی09371101329

    or.babol@yahoo.com

    at.babol@yahoo.com

    قیمت1000 تومان