loading...
bigveb
BIGVEB

توجه داشته باشید با عضو شدن در وبلاگ ما می توانید  باهر5پست 1تبلیغات رایکان کنید

دانیال حیدر نتاج بازدید : 37 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

ابعاد گوشی 104 x 58 x 11.5 میلیمتر و وزن آن 97.5 گرم است. سامسونگ Galaxy Y در میان سبك ترین گوشی های Droid قرار دارد. این گوشی تمام پلاستیكی ساختار مقاومی دارد و به آسانی می توان با آن كار كرد. قاب پشت گوشی ساختار خاصی دارد كه اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند در حالی كه قاب جلو تماما توسط صفحه نمایش و حاشیه مشكی اطراف آن در بر گرفته شده است. لبه های گرد گوشی موجب می شود در دست گرفتن آن راحت تر شود. اندازه این گوشی مانند اچ تی سی Wildfire S است.

حسگرProximity بالای صفحه نمایش مشاهده می شود و از آنجایی كه حسگر نور محیط در این گوشی وجود ندارد ، باید بطور دستی میزان روشنایی را مطابق با نور محیط تنظیم كنید. میزان خوانایی صفحه نمایش زیر نور خورشید رضایت بخش نیست. این گوشی دوربین مكالمه تصویری ندارد. یك دكمه سخت افزاری زیر صفحه نمایش قرار دارد كه همان كلید Home است و دو كنترل لمسی خازنی منو و Back در دو طرف آن مشاهده می شوند. این طرح استاندارد سامسونگ است. دكمه Home داخل فریم خود قرار دارد كه دارای فرورفتگی كمی است. این كلید بخوبی واكنش می دهد. نور زمینه كلیدهای لمسی خازنی منو و Back با یك كلیك روشن می شود. این كلیدها زمانی كه مورد استفاده قرار نمی گیرند قابل مشاهده نیستند و بنظر می رسد كه فقط یك دكمه روی گوشی وجود دارد. صفحه نمایش و هیچ یك از كلیدهای لمسی خازنی ، واكنش ویبره ندارند.

دكمه پاور/قفل در طرف راست گوشی وجود دارد. این دكمه كوچك ، برآمدگی كافی دارد و بخوبی كار می كند. كلید ولوم و محل بند گوشی در طرف چپ سامسونگ Galaxy Y قرار دارد.

پورت microUSB با پوشش پلاستیكی و سوكت 3.5 میلیمتری هدفون در بالای گوشی وجود دارند. حفره میكروفن در پایین گوشی قرار دارد كه یك شیار باریك نیز در كنار آن مشاهده می شود و برای باز كردن درب باتری با استفاده از ناخن می باشد.

لنز دورین 2MP همراه با بلندگو در قاب پشت گوشی وجود دارد كه در برابر خراش یا اثر انگشت از آن محافظت نمی شود. بلندگو دارای یك برآمدگی كوچك است كه مانع خفه شدن صدای آن می شود.

ساختار خاص درب باتری موجب جذاب تر شدن طراحی سامسونگ Galaxy Y S5360 می شود. اثر انگشت روی این سطح مات باقی نمی ماند با اینحال شیارهای باریك آن در طول زمان ، گرد و خاك را در خود جمع می كند. باتری 1200mAh Li-Ion در حالت آماده به كار در یك شبكه 2G تا 850 ساعت و در مكالمه مداوم تا 17 ساعت شارژ را حفظ می كند كه این زمان در یك شبكه 3G به ترتیب به 540 ساعت و 6 ساعت می رسد. محفظه سیمكارت زیر باتری است كه توسط لولای فلزی استاندارد در محل مربوطه نگه داشته می شود. در زمان روشن بودن گوشی می توان كارت حافظه MicroSD را جابجا كرد اما برای این كار باید قاب پشت گوشی را بردارید.

سامسونگ Galaxy Y طراحی ساده ای دارد و قیمت آن بیش از آنچه كه هست بنظر می رسد. این گوشی بخوبی در دست جا می گیرد و كار كردن با آن لذت بخش است.

 

صفحه نمایش :

صفحه نمایش لمسی خازنی 3 اینچ این گوشی دارای وضوح 240 x 320)QVGA پيكسل) و پشتیبانی multi-touch است. صفحه نمایش بخوبی واكنش می دهد اگرچه كیفیت تصویر آن از حد متوسط پایین تر است. این صفحه نمایش زوایای دید ضعیفی دارد و میزان روشنایی و كنتراست آن نیز پایین است.

ساختار منو :

سامسونگ Galaxy Y S5360 با اینكه یك گوشی آندروید رده پایین است اما با نسخه 2.3.5 (Gingerbread) به روز رسانی شده است و سامسونگ منوی Touchwiz خود را نیز به آن اضافه كرده است. صفحه قفل ، تاریخ و زمان فعلی را نشان می دهد اما هشدارها به طرز جالبی انتخاب می شوند. ایمیل های دریافتی قابل مشاهده نیستند اما تماس ها و پیامهای متنی نشان داده می شوند. با باز كردن قفل Galaxy Y به صفحه اصلی و آشنای Touchwiz دسترسی پیدا می كنید. Galaxy Y حداکثر از هفت پنل صفحه اصلی پشتیبانی می کند که می توان Widgets و آیکن های مورد نظر را روی آنها قرار داد.

اگر به هر هفت پنل نیاز ندارید با ضربه زدن روی گزینه ویرایش در منو می توانید آنها را حذف کنید. با این کار سرعت منو نیز افزایش می یابد. امکان اضافه / حذف و مرتب کردن مجدد پنل ها نیز وجود دارد. با باز کردن نوار کشویی هشدار بطرف پایین صفحه ، بخش هشدار آندروید ظاهر می شود که دارای پنج سوئیچ برای Wi-Fi ، بلوتوث ، GPS ، صدا و قفل - چرخش است.

با فشار دادن دکمه منو روی صفحه اصلی امکان اضافه کردن محتوای متفاوت ، حذف یا اضافه کردن پنل های صفحه اصلی ، تغییر دادن پیش زمینه یا دسترسی سریع به منوی تنظیمات فراهم می شود. این گوشی از پیش زمینه های زنده نیز پشتیبانی می کند اگرچه فقط یک پیش زمینه بصورت از پیش نصب شده در آن وجود دارد و می توان تعداد زیادی از آنها را در بازار آندروید پیدا کرد. منوی Context دارای میانبرهایی برای جستجو و هشدار است.

منوی اصلی طبق پیش فرض شامل پنل هایی است که مانند صفحه اصلی می توان در کنار آنها مرور کرد و ماتریس عمودی قابل مرور وجود ندارد. حالت مشاهده لیست نیز فراهم نشده است. آیکن ها را به راحتی می توان دوباره مرتب کرد.

Task manager در Touchwiz سامسونگ با Widget صفحه اصلی که تعداد نرم افزارهای فعال فعلی را نشان می دهد ، همراه است و نیاز نیست نرم افزار جداگانه ای را برای بستن برنامه ها نصب کنید.

این نرم افزار ، اطلاعات کاربری RAM و مقدار حافظه آزاد را ارائه می دهد و با فشار دادن و نگه داشتن انگشت روی دکمه Home از هر جای منو می توان به آن دسترسی پیدا کرد. این گوشی دارای پردازنده ARMV6 800MHZ و 290MB RAM است.

تماس و دفترچه تلفن :

دفترچه تلفن سامسونگ Galaxy Y از کارایی عالی برخوردار است و دارای ظرفیت نامحدود می باشد. نرم افزار مخاطبین ذخیره شده در سیمکارت ، حساب گوگل یا در حافظه گوشی را نشان می دهد. منوی Touchwiz در دفترچه تلفن نیز بخوبی کار می کند و ویژگی های خاصی را ارائه می دهد. در دفترچه تلفن در عوض مرور در لیست مخاطبین با کشیدن انگشت روی آن ، می توان با تایپ کردن نام مخاطب مورد نظر در کادر جستجو یا از نوار مرور الفبا در طرف راست صفحه نمایش نیز برای جستجو استفاده کرد. این گوشی دارای ویژگی مخاطبین سریع نیز می باشد که ابتدا در آندروید 2.1 با استفاده از یک کلیک ظاهر شد و امکان استفاده از عکس مخاطب در دفترچه تلفن را برای برقراری تماس ، ارسال پیام متنی یا ایمیل فراهم می کند.

هر مخاطب دارای چندین حساب برای ایمیل و همگامسازی مخاطب است. برای هر مخاطب می توان زمینه های اطلاعاتی بسیاری را تعیین کرد که شامل شماره تلفن ، آدرس ایمیل ، چت ، سازمان و ... است. با کلیک روی علامت + در طرف راست ، زمینه دیگری از همان نوع اضافه می شود در حالی که علامت - آن را حذف می کند. تصویر لیست اصلی مخاطب چندین میانبر سودمند را پنهان کرده است. با کشیدن انگشت بطرف راست روی یک اسم می توان شماره پیش فرض را شماره گیری کرد در حالی که با کشیدن انگشت بطرف چپ منوی ایجاد پیام ، باز می شود. میانبرهای موجود در کنار صفحه که با کشیدن انگشت می توان در آنها مرور کرد بخشی از منوی Touchwiz می باشند و این ویژگی در سایر لیست هایی که اسم یا شماره تلفن دارند نیز کار می کند (مانند منوی پیام رسانی).

Galaxy Y از کیفیت عالی در طول تماس برخوردار است و آنتن دهی خوبی دارد. ویژگی شماره گیری هوشمند دراین گوشی بخوبی کار می کند. با ضربه زدن روی یک عدد در شماره ها و اسامی مخاطب جستجو می شود. اگر بیش از یک مخاطب پیدا شود ، یک عدد و یک فلش نشان داده می شود که سایر موارد یافت شده را ارائه می دهد.

به موجب حسگر Proximity صفحه نمایش بطور اتوماتیک در طول تماس خاموش می شود. گزینه های موجود در طول تماس شامل یادداشت ، استفاده از صفحه کلید قطع صدا ، نگهداشتن روی خط و اضافه کردن تماس دیگر به مکالمه است. Log تماس داخل نرم افزار شماره گیر وجود دارد که تماس های ارسالی ، دریافتی و نامؤفق را در یک لیست نشان می دهد و می توان آن را فیلتر کرد تا فقط نوع خاص رویدادها را نشان دهد.

پیام :

نرم افزار پیام رسانی ساختار ساده ای دارد و دارای دکمه پیام جدید می باشد که زیر آن تمامی پیام های دریافتی بصورت زنجیره مرتب شده اند. با کشیدن انگشت به طرف چپ یک پیام جدید آغاز می شود در حالی که با کشیدن انگشت به طرف راست یک تماس آغاز می شود.

جستجوی خاص نرم افزار امکان سریع پیدا کردن یک پیام در میان تمامی پیام های ذخیره شده SMS و MMS را فراهم می کند. با فشار دادن و نگه داشتن انگشت در بخش كادر متن به ویژگی هایی مانند Cut ، كپی و Paste دسترسی پیدا می كنید. زمانی كه متن كپی شد می توانید آن را در نرم افزارهایی مانند ایمیل ، یادداشت ، چت و...Paste كنید. با اضافه کردن محتوای چند رسانه ای به یک پیام متنی بطور اتوماتیک SMS به MMS تبدیل می شود. می توان یک عکس یا فایل صوتی را به متن اضافه کرد یا از ویرایشگر کامل MMS استفاده نمود.

ایمیل توسط نرم افزار استاندارد Gmail یا نرم افزار عمومی ایمیل مدیریت می شود. نرم افزار Gmail از ویژگی های گروهی پشتیبانی می کند که امکان آرشیو ، برچسب گذاری یا حذف چندین ایمیل را فراهم می کند.

از چندین حساب Gmail نیز پشتیبانی می شود. کار با منوی نرم افزار Gmail آسان است و طراحی زیبایی دارد. نرم افزار عمومی ایمیل برای سایر حساب های ایمیل غیر Gmail بکار می رود و از چندین صندوق پستی pop-up یا IMAP پشتیبانی می کند.

علاوه بر پوشه های محلی استاندارد مانند صندوق پستی ، Drafts و آیتم های ارسالی می توان به پوشه های اورجینال که بصورت آن لاین ایجاد می شوند نیز دسترسی پیدا کرد. Google Talk در ارتباط با بخش چت است ، شبکه G-Talk با یک سری Clients معروف مانند pidgin ، kopete ، ichat و OVi contacts سازگار است.

سامسونگ Galaxy Y به صورت از پیش نصب شده به صفحه كلید سامسونگ مجهز است و علیرغم اندازه كوچك صفحه نمایش ، تایپ كردن با این صفحه كلید بسیار راحت است. زمانی كه گوشی را به یك طرف می چرخانید صفحه كلید مجازی بطور اتوماتیك به حالت افقی در می آید كه فضای بیشتری را برای تایپ فراهم می كند اگرچه در این حالت فقط دو خط برای متن باقی می ماند.



سامسونگ روش ورودی Swype را نیز در این گوشی فراهم كرده است كه با كمك آن می توان سریعتر و آسان تر متن را وارد كرد. مانند سایر روش های متن پیشگویانه ، این روش نیز باید از زبان ورودی متن پشتیبانی كند. ورودی متن با صدا نیز وجود دارد كه در صورت ساكت بودن محیط ، این روش بخوبی كار می كند.

موسیقی و رادیو :

نرم افزار پخش موسیقی در Galaxy Y سامسونگ با منوی Touchwiz همراه است. با استفاده از گزینه های تفکیک می توان موسیقی را تفکیک کرد که در منویی با ساختار Tab نشان داده می شود. از گزینه های موجود می توان به لیست پخش ، همه تراک ها ، لیست های پخش و آلبوم ها ، خوانندگان و آهنگسازان اشاره کرد.

کاربر می تواند فیلترهایی را که مورد نیاز نیستند حذف کند تا مرور در منو آسان تر شود. به موجب اکولایزر در منوی تنظیمات تجربه موسیقی در این گوشی ارتقاء می یابد. نرم افزار پخش موسیقی از کارایی عالی و طراحی زیبا برخوردار است.

نرم افزار پخش ویدئو در Galaxy Y بسیار ساده است و كار كردن با آن آسان می باشد. اگرچه به موجب محدودیت های سخت افزاری قادر به پخش ویدئوهای Divx یا Xvid نیست. نرم افزار پخش ویدئو از فایل های ویدئویی 3GP و MP4 پشتیبانی می كند. می توان از گالری یا نرم افزار My Files برای مرور در ویدئوها استفاده كرد. كنترل های روی صفحه شامل Play/Pause ، دكمه های Skip و نوار پیشروی فایل است كه قابل مرور می باشد.

این گوشی به یك رادیو FM با RDS مجهز است كه منوی ساده ای دارد و دارای یك عقربك است. كاربر می تواند 4 ایستگاه را بعنوان Favorites ذخیره كند. امكان پخش رادیو از طریق بلندگو نیز وجود دارد اگرچه در این زمان نیز باید هدست وصل باشد زیرا از آن بعنوان آنتن استفاده می شود.

دوربین :

Galaxy Y دارای یك دوربین 2 مگاپیكسل با كانون ثابت است كه حداكثر وضوح آن 1600 x 1200 پیكسل می باشد. سامسونگ نرم افزار دوربین را به ویژگی هایی مانند تشخیص لبخند ، صحنه های از پیش تنظیم شده ، خطوط شطرنجی روی صفحه و حالت پانوراما مجهز كرده است. تصاویری كه دوربین این گوشی ایجاد می كند فقط برای MMS مناسب است.

دوربین Galaxy Y در وضوح QVGA در 15fps فیلمبرداری می كند كه ویدئوهای حاصل نیز فقط برای MMS مناسب می باشند. منوی دوربین فیلمبرداری مانند دوربین عكاسی است.

سایر امکانات :

Galaxy Y از گالری استاندارد آندروید استفاده می کند که دارای کارایی عالی ، طراحی سه بعدی و جلوه های ویژه حرکتی است اما فقط نسخه کوچک شده تصاویر را نشان می دهد. امکان زوم با نیشگون گرفتن صفحه وجود ندارد. تصاویر و ویدئوهای موجود در پوشه های مختلف در زیر گالری های متفاوت ظاهر می شوند که بطور اتوماتیک نام پوشه را بخود می گیرد و از این نظر مانند یک File manager کار می کند. آلبوم های مختلف بصورت توده هایی از عکس ظاهر می شوند که پس از انتخاب بصورت ماتریس مرتب خواهند شد.

آلبوم های آن لاین در Picasa بصورت توده های جداگانه ای از تصاویر قابل مشاهده می باشند. با کمک یک دکمه در بالای گوشه راست که بین حالت مشاهده ماتریس و timeline سوئیچ می کند می توان عکس ها را براساس تاریخ مرتب کرد. نوار کشویی تاریخ در حالت مشاهده ماتریس وجود دارد که از آن برای پیدا کردن عکس های گرفته شده در یک تاریخ خاص استفاده می شود. در زمان چک کردن یک عکس می توان از tabs در بالای صفحه برای رفتن به صفحه اصلی گالری استفاده کرد و نیازی نیست به پوشه آن بروید.

گالری از کشیدن انگشت روی صفحه برای جستجو یا مرور پشتیبانی می کند بنابراین بدون نیاز به برگشت به حالت مشاهده پیش فرض می توانید به تصاویر قبلی / بعدی بروید. زمانی که در حالت تمام صفحه یک عکس قرار دارید با کشیدن انگشت بطرف چپ یا راست تصویر قبلی/ بعدی ظاهر می شود. دهها گزینه برای یک عکس وجود دارد که با استفاده از آن می توان مستقیما در گالری بخشی از یک عکس را جدا کرد یا آن را چرخاند. ویژگی Send امکان به اشتراک گذاشتن سریع از طریق Picasa ، نرم افزاری ، ایمیل ، بلوتوث یا MMS را فراهم می کند.

این گوشی از قابلیت رومینگ جهانی برخوردار است و از چهار باند GSM/GPRS/EDGE و دو باند HSPA با حداکثر سرعت دانلود 7.2Mbps پشتیبانی می کند. از گزینه های ارتباطی آن می توان به (Wi-Fi (b/g/n ، بلوتوث 3.0 با A2DP و USB 2.0 اشاره کرد. منوی USB ، microUSB استاندارد است که پیدا کردن یک کابل مناسب را آسان تر می کند. آندروید 2.2 Froyo امکان انتقال فایل از طریق بلوتوث را فراهم می کند. حافظه داخلی گوشی 180MB است اگرچه محل کارت حافظه microSD حداکثر تا 32GB را پشتیبانی می کند. پورت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری نیز فراهم شده است که می توان هدفون های دلخواه را به راحتی با Galaxy Y استفاده کرد.
مرورگر آندروید یکی از بهترین مرورگرهای موجود در یک گوشی موبایل است که سرعت نسبتا بالایی دارد و کار کردن با آن آسان است با اینحال در Galaxy Y به موجب وضوح پایین صفحه نمایش از کارایی لازم برخوردار نیست. منوی مرورگر در نگاه نخست بنظر نمی رسد و با بارگذاری صفحه فقط نوار URL و دکمه بوک مارک در یک ردیف در بالای صفحه قابل مشاهده است که با آغاز زوم و مرور در صفحه ، آن نوار نیز محو می شود. با مرور بطرف بالای صفحه یا فشار دادن منو می توان آن را برگرداند. منوی مرورگر ویژگی های کافی دارد. با ضربه زدن روی کلید منو شش کلید بصورت POP-UP ظاهر می شود که با استفاده از آنها می توان یک Tab جدید باز کرد ، بین Tabs سوئیچ کرد ، صفحه را دوباره پردازش نمود ، به صفحه بعدی رفت و بوک مارک را باز کرد. آخرین دکمه گزینه های بیشتری مانند کپی متن ، پیدا کردن روی صفحه و ... را ارائه می دهد.

مرورگر Galaxy Y از سه روش زوم پشتیبانی می كند كه شامل دكمه های اختصاصی ، دو بار ضربه زدن روی صفحه و multi-touch (زوم با نیشگون گرفتن صفحه ) است. مرورگر از تنظیم مجد متن نیز پشتیبانی می نماید و یك لحظه بعد از تنظیم میزان زوم ، ستون های متن متناسب با عرض صفحه تنظیم می شوند. لیست بوک مارک فقط یک نمونه کوچک از صفحه بوک مارک شده را نشان می دهد و علاوه بر تاریخچه ، لیست "پربازدیدترین صفحات" نیز قابل مشاهده است. تاریخچه ، آخرین صفحات بازدید شده را نشان می دهد.  سامسونگ Galaxy Y دارای نرم افزار یوتیوب نیز می باشد كه عدم پشتیبانی از Flash را تا حدودی جبران می كند.

این گوشی یک سری نرم افزارهای از پیش نصب شده دارد و نرم افزارهای دیگر را نیز می توان به راحتی از بازار آندروید دانلود کرد. تقویم دارای چهار حالت مشاهده متفاوت براساس دستور کار ، روز ، هفته و ماه است. اضافه کردن رویداد جدید ، سریع و آسان است و می توان یک آلارم را نیز بعنوان یادآوری تنظیم کرد.

نرم افزار یادداشت نیز وجود دارد كه استفاده از آن بسیار راحت است و می توان رنگ های مختلف را برای یادداشت ها انتخاب كرد. طبق معمول سامسونگ نرم افزار My Files را قرار داده است که یک File manager با کارایی لازم و سهولت استفاده است و بعنوان گالری عکس نیز کار می کند. این برنامه می تواند فایل ها را با هم انتقال دهد ، کپی کند ، قفل نماید و دوباره نامگذاری کند ، حتی می تواند چندین فایل را از طریق بلوتوث ارسال کند. برنامه My Files فقط در کارت حافظه مرور می کند.

ضبط صوت به صورت از پیش نصب شده در Galaxy Y وجود دارد كه می توان تعداد زیادی كلیپ صوتی را ضبط كرد و محدود به حافظه گوشی است. Tab لیست ، تمامی موارد ضبط شده را براساس تاریخ نشان می دهد.

Quick Office نیز وجود دارد که از مشاهده مستندات Office پشتیبانی می کند. برای ویرایش باید نسخه کامل نرم افزار را خریداری کنید. ماشین حساب ، نرم افزار آلارم ، کرنومتر ، تایمر نيز وجود دارد.

سامسونگ Galaxy Y دارای جدیدترین نسخه از بازار آندروید است كه ظاهر آن تا حدودی به WP7 شباهت دارد. بخش های جدید این بازار شامل Staff Picks ، Editor Choice و ... است. با اجرای این نرم افزار با منوی موزائیكی پنجره Featured مواجه می شوید كه با كشیدن انگشت بطرف راست روی صفحه به حالت مشاهده Categories می روید.

بخش هایی مانند Top paid ،Top Free ، Top Grossing ، Top New Paid ، Top New Free و Trending در اختیار كاربر قرار می گیرد. دانلود یك نرم افزار به آسانی انجام می شود و بیش از چند ثانیه طول نمی كشد. در ساختار جدید بازار آندروید به مرور زیادی نیاز است و منویی با ساختار لیست یا Tab برای دسترسی سریعتر به یك گروه خاص وجود ندارد.

Galaxy Y سامسونگ دارای یک گیرنده GPS است که در صورت غیر فعال بودن A-GPS طی 3 دقیقه به قفل ماهواره می رسد. A-GPS کمی این زمان را کوتاهتر می کند اما نیازمند ارتباط اینترنتی است. Google Maps نیز وجود دارد که با مسیریابی تکمیل می شود و می تواند از راهنمای صوتی رایگان بهره مند شود. دسترسی به این ویژگی نیز نیازمند ارتباط اینترنتی است.

بدون مسیریابی نیز نوعی راهنمایی وجود دارد که در آن مسیر و محل فعلی روی صفحه ظاهر می شود و در نهایت کاربر را به مقصد می رساند اگرچه شخص دیگری باید دستورالعمل ها را طی مسیر بخواند. این نرم افزار همچنین از حالت مشاهده خیابان پشتیبانی می کند که در واقع بهترین بخش Google Maps است. در صورت فراهم بودن حالت مشاهده خیابان می توانید از نمای 360 درجه اطراف بهره مند شوید. با فعال کردن قطب نمای دیجیتال بنظر می رسد که به تور مجازی محل می روید. نرم افزارهای دیگری را نیز می توان برای مسیریابی از بازار آندروید دانلود کرد.

..

برچسب ها Galaxy Y , گلکسی وای ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥BIGVEB♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ به وبسایت تکنولوژی اهنگ وبازی خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 298
  • بازدید کلی : 10,685
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود
    تبلیغات

    برای سفارش تبلیغات

    با شماره ی09371101329

    or.babol@yahoo.com

    at.babol@yahoo.com

    قیمت1000 تومان