loading...
bigveb
BIGVEB

توجه داشته باشید با عضو شدن در وبلاگ ما می توانید  باهر5پست 1تبلیغات رایکان کنید

دانیال حیدر نتاج بازدید : 33 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)


10 نکته که پیش از خرید تلویزیون جدید باید به آنها توجه کنید

هر چند امروزه، ما به کمک تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها بسیاری از امور روزمره خود را انجام می‌دهیم و گاها با آنها به تماشای فیلم و ویدیو نیز می‌پردازیم، اما به هر حال همه ترجیح می‌دهیم تا بخشی از وقت خود را صرف تماشای برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات ورزشی یا فیلم‌های سینمایی در صفحه بزرگ تلویزیون کنیم. برخی نیز اصلا تبلت‌ و تلفن‌ هوشمند را برای تماشای ویدیو قبول ندارند و تلویزیون را ترجیح می‌دهند. اگر کاربر بیگ وب باشید، مقالات متعدد راهنمای خرید ما را که در آنها به تعریف درست اصطلاحات مربوط به این محصولات و معیارهای مهم انتخاب تلویزیون پرداخته‌ایم، مشاهده کرده‌اید، در این مقاله قصد داریم به 10 نکته که پیش از خرید تلویزیون جدید بهتر است به آنها توجه کنید، اشاره کنیم، پس با زومیت همراه باشید.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 29 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)


گلکسی نوت 2
گلکسی نوت 2 

نسل دوم فبلت گلکسی نوت سامسونگ تنها در ماه اول نزدیک به 3 میلیون دستگاه فروش داشت و حال در ماه دوم، بیش از دو میلیون دستگاه دیگر از این تلفن/تبلت به فروش رفته و توانسته رکورد 5 میلیون دستگاه در طول دو ماه را برای این غول کره‌ای رقم بزند.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 37 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
اپل به دنبال جایگزین سامسونگ برای تامین باتری‌های مورد نیاز آیپد و مک‌بوک

گویا سریال دعوای حقوقی اپل و سامسونگ تمامی ندارد و قرار است هر روز اپیزود جدیدی از این سریال طولانی را شاهد باشیم. از کمپانی اپل خبر می‌رسد که این شرکت، تولیدکنندگان باتری‌های آیپد و مک‌بوک‌ خود را تغییر داده است. پیش از این سامسونگ تولید کننده اصلی باتری دستگاه‌های اپل بود اما گویا این شرکت کره‌ای دیگر باتری‌های محصولات اپل را تولید نخواهد کرد.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 34 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)


OS X
OS X

شایعات تازه‌ای مبنی بر تلاش اپل در اضافه نمودن دستیار صوتی سیری در سیستم‌عامل جدید OS X به گوش می‌رسد. 9to5Mac گزارش کرده که نسخه بعدی سیستم‌عامل مک اپل به همراه سیری و نقشه پر حاشیه این شرکت ارائه خواهد شد.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 32 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

HTC
HTC

همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید، دو شرکت اچ تی سی و اپل بر سر اختلافات مربوط به حقوق اختراع‌های ثبت شده به توافق رسیدند و از روی گفت‌های مدیرعامل اچ‌تی‌سی آنطور برداشت شد که این شرکت مبلغی را بابت هر تلفن به اپل پرداخت خواهد کرد. کمی بعد شایعه شد که این رقم بین 6 تا 8 دلار برای هر تلفن خواهد بود. اما امروز مدیرعامل اچ‌تی‌سی رسما این رقم را تکذیب کرد و گفت: «این رقم خیلی، خیلی اشتباه است!»


دانیال حیدر نتاج بازدید : 22 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)


نگاه منتقدین به iOS: اپل باید تغییرات اساسی در سیستم عامل همراه خود ایجاد کند!

یکی از سیستم عامل‌های خوب و مطرح و به اعتقاد بسیاری، بهترین سیستم عامل برای گوشی‌های هوشمند iOS است، سیستم عاملی روان و سریع که کمپانی محبوب اپل آن را برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود عرضه می‌کند. تاکنون نقد و بررسی‌های بسیاری در مورد این سیستم عامل منتشر شده است و در گذشته همیشه از آن به عنوان بهترین سیستم عامل برای گوشی‌های هوشمند یاد می‌شد. در این سال‌ها سایر سیستم عامل‌ها و مخصوصا اندروید پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و حالا نظر منتقدین نسبت به iOS تغییر کرده است. در ادامه به بررسی وضعیت فعلی کمپانی اپل، سیستم عامل iOS و نظر منتقدین در این‌باره می‌پردازیم.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 49 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)



اپل دو برابر قیمت واقعی بابت افزایش حجم حافظه تبلت‌ها سود می‌برد

iPad mini، تبلت جدید و کوچک کمپانی محبوب اپل بالاخره روانه‌ی بازار مصرف‌کننده شده و همان‌طور که انتظار می‌رفت، حتی با وجود قیمت بالاتر نسبت به رقبای ۷ اینچی خود، فروش خوبی داشته است. اما یکی از سوالات مشتریان اپل این است که چرا مدل‌هایی که حافظه‌ی بیشتر دارند، این‌قدر گران‌تر هستند؟ در ادامه به بررسی قیمت تبلت آیپد مینی و مقایسه‌ی آن با سایر تبلت‌های بازار می‌پردازیم.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 40 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

رشد ۶.۷ درصدی بازار تبلت‌ها در سه ماهه سوم ۲۰۱۲ و کاهش سهم بازار اپل  به ۵۰.۴ درصد

درست است که سامسونگ توانسته در بازار تلفن‌های هوشمند از اپل سبقت بگیرد، اما موضوع در بازار تبلت‌ها کاملا برعکس است. براساس گزارش منتشر شده توسط IDC، در سه ماهه سوم امسال نسبت به سه ماهه دوم، بازار تبلت‌ها رشد ۶.۷ درصدی داشته است. این آمار در مقایسه با همین فاصله زمانی در سال گذشته، رشد ۴۹.۵ درصدی داشته است. تقریبا نیمی از تبلت‌های فروخته شده در سه ماهه اخیر متعلق به آیپد اپل بوده است. اپل در این فصل، ۲۷.۸ میلیون آيپد به فروش رسانده است اما با این حال نسبت به سه ماهه دوم امسال که ۶۵.۵ درصد از بازار را تحت کنترل خود داشت، بخشی از بازار را از دست داده است.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 20 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)
اپل نسخه ۲۰۱۲: بهینه سازی‌های قابل پیش‌بینی تحت فشار گوگل و مایکروسافت

اپل با معرفی آیفون ۵ و آیپادهای متنوع در شهریورماه و معرفی آیپد نسل چهارم، آیپد مینی، مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ رتینا، iMAC و مک مینی خود در آبان ماه پرونده به‌روز رسانی محصولات خود در سال ۲۰۱۲ را  بست. در این میان آنچه بیش از همه خودنمایی می‌کند به‌روزرسانی‌های بعضا عجولانه و فاقد نوآوری این شرکت به‌ خصوص در آیفون ۵ و آیپد نسل چهارم بوده است. همچنین تصمیم اپل به ساخت آیپد مینی با خصوصیات متوسط و قیمتی نسبتا بالا نسبت به رقبا بر ابهامات ما نسبت به آینده محصولاتش افزوده است. در این مقاله تصمیم دارم به کمک جواب‌های آرمان والی نیم‌نگاهی به چرایی و چگونگی تصمیمات اپل در سال ۲۰۱۲ داشته باشم.


دانیال حیدر نتاج بازدید : 26 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)


Surface vs iPad vs Kindle Fire HD
Surface vs iPad vs Kindle Fire HD

مایکروسافت رسما قیمت تبلت ۱۰.۶ اینچی سرفیس را اعلام نمود و پیش فروش آن را نیز آغاز کرد. با افزایش تنوع تبلت‌های موجود در بازار، انتخاب برای مشتری کمی مشکل شده است. سرفیس مایکروسافت مجهز به نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به کیندل فایر HD و آیپد است اما رزولوشن آن پایین‌تر از دو تبلت دیگر می‌باشد. در ادامه مقایسه این سه تبلت را در قالب یک جدول مشاهده خواهید کرد.


تعداد صفحات : 10

درباره ما
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥BIGVEB♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ به وبسایت تکنولوژی اهنگ وبازی خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 212
  • بازدید کلی : 10,599
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود
    تبلیغات

    برای سفارش تبلیغات

    با شماره ی09371101329

    or.babol@yahoo.com

    at.babol@yahoo.com

    قیمت1000 تومان