loading...
bigveb
BIGVEB

توجه داشته باشید با عضو شدن در وبلاگ ما می توانید  باهر5پست 1تبلیغات رایکان کنید

دانیال حیدر نتاج بازدید : 22 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)
نبرد استراتژی‌ها و نگرش‌ها در بازار تلفن هوشمند و تبلت: قسمت دوم، چرا آیفون یا آیپد ثمره نگرش و استراتژی اپل هستند

در قسمت اول به استراتژی اپل در ارایه محصول پرداختیم، و این موضوع را بررسی کردیم که چگونه این شرکت با وجود استفاده از مواد گرانقیمت و کیفیت مناسب باز هم سود بیشتری نسبت به رقبا در فروش محصولاتش دارد. این دلیل را از دید تامین‌کنندگان بررسی کردیم، و گفتیم که هزینه تمام شده برای یک تامین کننده زمانی که در ظرفیت کامل و در یک قرارداد یک ساله و حتی 2 ساله کار می‌کند با زمانی که یک سفارش کوچک و موقتی دریافت می‌نماید، یک دنیا تفاوت دارد. حال در این قسمت می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا ثمره این استراتژی محصولی مانند آیفون و آیپد است. چرا اپل از بعضی از تکنولوژی‌ها اصلا استفاده نمی‌کند و در بعضی دیگر ناگهان یک تغییر اساسی می‌دهد. چرا بیشتر اوقات پس از معرفی محصول اپل، بسیاری از کاربران نا‌امید می‌شوند اما همچنان محصول هم فروش خوبی دارد و هم کاربران از آن راضی هستند. با زومیت همراه باشید تا با فلسفه شکل‌گیری آیفون و آیپد آشنا شوید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 28 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

جمع‌بندی تمام شایعاتی که درباره تبلت آی‌پد مینی وجود دارد!

حال که گوشی آیفون 5 به بازار عرضه شده، طرفداران محصولات اپل‌ دغدغه و دلیل دیگری برای پیگیری خبرهای این کمپانی دارند، آن هم تبلت آی‌پد مینی است. شایعاتی بر سر زبان‌ها دست به دست چرخیده که حاکی از ساخت تبلت 7 اینچی اپل هستند. اگر به این موضوع علاقمند هستید این مقاله را تا به انتها دنبال کنید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 35 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

new iPad
new iPad

پس از معرفی آیپد در چهارشنبه هفته گذشته، به بسیاری از سوالات و گمان‌های مشتاقان در قالب شایعاتی که جمله آنها به حقیقت پیوستند٬ پاسخ داده شد و البته نه به همه آنها. حالا دیگر احتیاجی به حدث و گمان نداریم و به یقین می دانیم که ایپد نسل سوم اپل از یک نمایشگر جذاب و خارق‌العاده، پردازنده گرافیکی قدرتمندتر، دوربین بهتر، شبکه نسل چهار و دستیار صوتی بهره می‌برد. همانطور که احتمالا با زومیت در پوشش زنده (به صورت نوشتاری و عکس) همراه بوده‌اید اطلاعات خوبی از آیپد جدید به دست آورده‌اید. اما ما تصمیم داریم در این مقاله تمامی اطلاعاتی را که در مورد آیپد نسل سوم از منابع مختلف و مطمئن بدست آورده ایم را یکجا و بصورت طبقه بندی شده در اختیارتان قرار دهیم. تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 49 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

iPad in China
iPad in China

چندی پیش خبری مبتنی بر فروش کلیه یک نوجوان چینی برای خرید آیپد و آیفون را در زومیت خواندید. اکنون خبرگزاری دولتی چین پس از گذشت یک سال از این ماجرا، اعلام کرده که 5 نفر به علت همکاری در فروش کلیه این نوجوان در جنوب چین دستگیر شده اند. لازم به ذکر است، این نوجوان چشم بادامی خبرساز که تنها 3000 دلار از فروش کلیه اش به‌دست آورده، اکنون از نارسایی کلیه رنج می‌برد.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 46 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

Windows 8 on iPad
Windows 8 on iPad

هرچقدر هم که محصولات اپل جذاب باشند،هر چقدر هم که برنامه های ویندوز کرش کند و دستمان را توی حنا بگذارد باید اعتراف کنیم که هیچ چیز ویندوز نمی شود! اگر دوست دارید بر روی تبلت iPad خود تجربه کار با ویندوز 8 را داشته باشید، کافی است اپلیکیشن Windows 8 Metro Testbed را بر روی آیپد خود اجرا کرده و ویندوز 8 را نیز روی کامپیوتر خود نصب نمایید و لذت استفاده از ویندوز 8 را بر روی آیپد تجربه کنید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 40 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

Jailbreaking
Jailbreaking

شما می‌توانید به سادگی آیفون یا آیپد خود را جیلبریک کرده و بدون صرف هزینه و یا ساخت اکانت Apple ID برنامه های متنوع را روی گوشی خود نصب کنید. با جیلبریک دستگاه اپل خود نه تنها می‌توانید کلیه برنامه‌های رایگان و غیر رایگان اپ استور را بر روی گوشی خود بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای نصب کنید، بلکه از شر ساختن Apple ID در آیتیونز که این روزها مشکلات زیادی را برای کاربران اپل به وجود آورده خلاص شوید. توجه کنید که مراحل جیلبریک گوشی شاید به نظر طولانی برسد ولی بسیار ساده است. برای جیلبریک آیفون یا آیپد خود در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 38 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

iOS 5.1.1 Update
iOS 5.1.1 Update

اپل نسخه 5.1.1 خود را برای رفع اشکالات نسخه قبلی عرضه کرد. در این نسخه ایراداتی نظیر عکاسی HDR، Air Play و تعویض شبکه در آیپد و چند مورد دیگر حل شده است. اما خبر خوب Redsnow به کاربران این بود که نرم‌افزار جیلبریک iOS 5.1 برای این نسخه نیز قابل استفاده است و همه به جز کاربران iPhone 4S و iPad2 که دستگاهشان مجهز به iOS 5.1 یا iOS 5.1.1 باشد، می‌توانند از این جیلبریک استفاده کنند. در ادامه آموزش به‌روز رسانی و جیلبریک آیفون و آیپد به نسخه 5.1.1 را مشاهده می‌کنید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 44 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

iPad Mini
iPad Mini

شایعات مربوط به محصولات اپل تمامی ندارد. اکنون نیز شایعات در مورد آیپد 7 اینچی اپل بالا گرفته است. سایت iMore اذعان داشته اطلاعاتی به دست آورده که نشان می‌دهند اپل قصد دارد در ماه مهر، تبلت 7 اینچی خود را با قیمت 200 تا 250 دلار به بازار جهانی عرضه کند. آیا اپل می‌تواند با محصول احتمالی جدید خود رقبای 7 اینچی اندرویدی خود را از دور خارج کند؟

تعداد صفحات : 10

درباره ما
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥BIGVEB♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ به وبسایت تکنولوژی اهنگ وبازی خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 267
  • بازدید کلی : 10,654
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود
    تبلیغات

    برای سفارش تبلیغات

    با شماره ی09371101329

    or.babol@yahoo.com

    at.babol@yahoo.com

    قیمت1000 تومان