loading...
bigveb
BIGVEB

توجه داشته باشید با عضو شدن در وبلاگ ما می توانید  باهر5پست 1تبلیغات رایکان کنید

دانیال حیدر نتاج بازدید : 69 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

سرانجام پس از مدتها انتظار و پس از یک وقفه حدودا یک ماه سومین گوشی نکسوس شرکت گوگل با نام نهائی Galaxy Nexus به صورت رسمی به معرض نمایش عموم گذاشته شد. این گوشی متفاوت موضوع بررسی امروز ماست ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

 
دانیال حیدر نتاج بازدید : 32 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

به جرات می‌توان گفت که رشد سیستم‌عامل اندروید طی چند سال گذشته هر چقدر هم سریع بوده باشد، این پلتفرم کماکان نتوانسته بود جایگاه مناسبی را در بازار تبلت‌ها برای خود دست و پا کند. مانور فوق‌العاده گوگل از طریق اندروید روی تلفن‌های هوشمند به همان نسبت زیاد بود که روی صفحات بزرگ‌تر تبلت‌ها ضعف داشت.

 

با معرفی نسخه ۳ اندروید برای تبلت‌ها نیز، هر چند زمینه اولیه برای تولید اپلیکیشن‌های هماهنگ با این اکوسیستم فراهم شده بود اما باز هم تغییر بزرگی را در این میان شاهد نبودیم؛ موضوعی که حالا داستان جدیدی دارد.

ورود رسمی گوگل از طریق معرفی Nexus 7 به بازار تبلت‌ها، نوید آغاز خوبی را برای این کمپانی و آینده اندروید روی تبلت‌ها می‌دهد. پیش از این، سامسونگ، ایسوس و سایر شرکت‌ها، برای تولید سخت‌افزار قابل رقابت با آیپد تلاش زیادی کرده بودند اما گوگل به ضعف ماجرا پی برده بود؛ همه چیز به نرم‌افزار مربوط می‌شد!

دانیال حیدر نتاج بازدید : 37 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

درست همانطور که بازی خورها انتظار داشتند، با معرفی کینکت از سوی مایکروسافت برای کنسول ایکس باکس، اکنون هر سه کنسول معروف بازی های رایانه ای وسیله ای مخصوص بازی های حرکتی دارند. با این حال، بر خلاف نینتندو Wii  و پلی استیشن موو ، کینکتی که مایکروسافت برای ایکس باکس ۳۶۰ تدارک دیده در کل از شر دکمه های متعدد خلاص شده، و کنترل آن تنها متکی بر حرکات بدن و دستورات صوتی می باشد. همانطور که در تبلیغات پر آب و تاب این وسیله ( که هزینه تبلیغات به تنهایی ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود!) تاکید می شد: “شما کنترل کننده اید” – برای دانستن خوب، بد، زشت این سخت افزار جدید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید تا بررسی کامل ما درباره کینکت را متوجه گردید!

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 35 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

همان طور که می‌دانید بازار گوشی و تبلت‌های اندرویدی بسیار داغ است و تولیدکنندگان مختلف هر روز دستگاه‌های قدرتمندتر با پردازشگر های چند هسته‌ای و گرافیک‌های فوق‌العاده را معرفی می‌کنند. البته در این میان سازندگان بازی‌های موبایل نیز از فرصت استفاده کرده و بازی‌های با گرافیک‌تری را عرضه خواهند کرد. در این مطلب قصد داریم تا در ادامه عناوین سری بازی‌های داغ که پیش از این برای شما معرفی کردیم، ۱۰ بازی داغ و پر طرفدار دیگر از سیستم عامل اندروید را برای خوانندگان گرامی آی‌تی‌رسان به رشته تحریر در بیاوریم.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 22 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

 

فیل شیلر از کمپانی بزرگ اپل امشب در کنفرانس خبری این شرکت از آی‌فون ۵ به طور رسمی رونمایی کرد. به گفته فیل شیلر آی‌فون ۵ به طور کامل از شیشه و آلومینیوم ساخته شده است (اولین تلفن هوشمندی که کاملا از شیشه و الومینیوم ساخته شده است)، همچنین او اعلام کرد که آی‌فون ۵ حدود ۱۸ درصد باریک تر از نسخه ۴S می‌باشد. بدین ترتیب ضخامت آی‌فون ۵ تنها برابر ۷٫۶ میلی‌متر است. از طرفی آی‌فون ۵ با وزن ۱۱۲ گرم حدود ۲۰ درصد نسبت به نسخه قبلی خود سبک‌تر شده است.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 90 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

تا به امروز وسایل جانبی بسیاری برای گوشی‌های هوشمند به بازار آمده و هر کس بنا به علاقه و نیاز خود، یکی از آن‌ها را تهیه می‌کند. در این بین بعضی همچون کیف و کاور نمایشگر از قیمت کمتری برخوردار بوده و در مقابل برخی همچون اسپیکر و هندزفری بهای بیشتری دارند. دستگاهی که ما قصد داریم تا این بار برای شما بررسی کنیم از تمام این وسیله‌ها متفاوت‌تر و البته می‌توان گفت گران‌تر است! اگر تیتر مقاله را خوانده باشید (که حتما خواندید) متوجه شدید که منظور ما ساعت هوشمند سونی است که در نگاه نخست بسیاری را مجذوب خود می‌کند. اول از همه داشتن یک ساعت مچی با آرم سونی به اندازه کافی وسوسه انگیز است تا دوستداران این برند محبوب را برای خریدش علاقه‌مند سازد و از سوی دیگر قیمت بالای آن (۱۵۰ دلار) سبب می‌شود تا پیش از خرید آن مجبور شوید تا تحقیقات زیادی را درباره کارایی آن انجام دهید. به همین خاطر ما این مطلب را برای شما به رشته تحریر در آوردیم تا دیگر نیازی به جستجوی گسترده نداشته باشید و با خواندن کامل این مقاله با چند و چون توانایی اسمارت واچ سونی (Smart Watch) از نزدیک آشنا شوید.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 29 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

تبلت سرفیس Surface مایکروسافت این هفته رونمایی شد. در دنیای تبلت‌ها که در آن آی‌پد به تنهایی حکمرانی می‌کند، آمدن سرفیس را باید به فال نیک بگیریم. سرفیس با همه رقبای قبلی تفاوت‌هایی دارد، نقطه برتری این تبلت را نباید در خصوصیات سخت‌افزاری آن جستجو کنیم، بلکه طراحی بکر و کاربردپذیری این تبلت است که آن را منحصر به فرد می‌کند. درست به همین خاطر است که رویکرد جامعه وبلاگ‌نویسان آی‌تی به این تبلت مثبت بوده است.

 

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 38 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)
محاسبات موبایلی هر روز پشرفته تر می شود و سرکتهای سازنده پردازنده، پردازشگرهای قدرتمندتری عرضه می کنند. HTC One X اولین گوشی اچ تی سی است که مجهز به پردازنده چهار هسته ای شده است. این در حالی است که بسیاری از لپ تاپها، رایانه های رومیزی و تبلتها هنوز با پردازنده های دو هسته ای عرضه می شوند.  در ادامه به بررسی این گوشی فوق قدرتمند خواهیم پرداخت.  طراحی  به جای استفاده از آلومینیوم که در بسیاری از گوشی‌های HTC استفاده شده است، برای آنکه One X وزن کمتری داشته باشد، HTC از پلی کربنات استفاده نموده. قاب پشتی مات است و لبه­های پولیش شده دارد. به راحتی در دست جای می‌گیرد و اصلاً دست کاربر را اذیت نمی‌کند.  با ضخامتی در حدود ۸ میلی متر، One X یکی از باریک‌ترین گوشی‌های اندرویدی است که هم اکنون در بازار یافت می‌شود.  

 

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 44 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

از زمان ارائه سیستم‌عامل اندروید و روی آوردن برندهای مختلف به این پلتفرم، هر کدام از شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند تلاش کردند تا از جنبه‌ای خود را برتر از دیگران نشان دهند. سامسونگ با تولید گوشی‌های برتر از نظر سخت‌افزاری، HTC با ارائه مدل‌های میانه و سونی‌اریکسون با معرفی گوشی‌هایی با طراحی بدنه ایده‌آل، وجه تمایز خود را در این زمینه به کاربران نشان دادند.

اولین تجربه سونی‌اریکسون در تولید گوشی‌های اندروید به XPERIA X10 برمی‌گردد. تلفنی که فروش و بازخوردهای خریدارانش باعث شد تا این شرکت با تامل بیشتری نسبت به ارائه گوشی‌های بعدی در این رده قدم بردارد. دومین تلاش بزرگ این برند، arc بود. مدلی که تا اندازه‌ای نشان می‌داد این شرکت درس خوبی از تجارب گذشته خود کسب کرده است. اما در نمایشگاه IFA 2011 سونی‌اریکسون مدل جدیدتری از این گوشی را رونمایی کرد؛ XPERIA arc S! این مطلب به بررسی کامل این گوشی از نقاط مختلف قبل از ورود رسمی آن به بازار می‌پردازد. (اگر نمی‌توانید ویدیوی بالا را مشاهده کنید، آن‌را با کیفیت خوب و کیفیت کم‌حجم دانلود کنید.)

مشخصات کلی

از نظر ظاهری، arc S دقیقا شبیه به مدل قبلی خود، یعنی arc است. طراحی بدنه این گوشی به نوبه خود بسیار زیبا و منحصر به‌فرد به‌نظر می‌رسد و همین مورد می‌تواند نکته مثبتی برای متمایز کردن این مدل با سایر رقیبان خود باشد. اما آیا صرفا طراحی ظاهری گوشی برای انتخاب یک مدل نسبت به نمونه‌های دیگر، می‌تواند دلیل مناسبی باشد؟ طبیعتا نه!

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 81 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

کسپریا S سونی، اولین گوشی تولید شده توسط این شرکت پس از جدا شدن اریکسون از آن است. ساخت اولین گوشی هوشمند با برند سونی و قرار دادن ویژگی‌ها و امکاناتی خاص در این مدل می‌تواند نوید آغاز دوباره‌ای برای شرکتی باشد که تا سال گذشته، در مقایسه با رقیبانش، آنقدرها که باید نتوانست خوب عمل کند.

 

تعداد صفحات : 10

درباره ما
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥BIGVEB♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ به وبسایت تکنولوژی اهنگ وبازی خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 222
  • بازدید کلی : 10,609
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود
    تبلیغات

    برای سفارش تبلیغات

    با شماره ی09371101329

    or.babol@yahoo.com

    at.babol@yahoo.com

    قیمت1000 تومان