loading...
bigveb
BIGVEB

توجه داشته باشید با عضو شدن در وبلاگ ما می توانید  باهر5پست 1تبلیغات رایکان کنید

دانیال حیدر نتاج بازدید : 34 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
سامسونگ نسل جدید تلفن هوشمند خود را با نرم افزار و سخت افزار شگف انگیز ارائه داد. Galaxy S 2 آنچنان قدرتمند است که ما تصمیم گرفتیم در این نوشته به مقایسه این تلفن هوشمند با مشابه خود از شرکت اپل یعنی iPhone 4 بپردازیم. قضاوت نهایی با شماست، ما تنها سعی می کنییم تمام مواردی را که شما برای مقایسه نیاز دارید بررسی کنیم.
دانیال حیدر نتاج بازدید : 26 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

مکانیزم عکسبرداری در دروبین های دیجیتال یک فرایند ساده است که هر کاربری می تواند به راحتی یک عکس معمولی یا نیمه حرفه ای بگیرد و در بازار رقابت دوربین های دیجیتال بیشتر رقابت بر سر مگاپیکسل بالاتر و کیفیت بالاتر فیلمبرداری بود. تا اینکه سامسونگ در سال 2009 با یک نوآوری جالب یک LCD کوچک 1.5 اینچی به دوربین های دیجیتالش اضافه کرد که علاوه بر راحتی در عکس گرفتن از خودتان می توانستید با نمایش تصاویر فانتزی از نوزادان و کودکان عکسهای خندان بگیرید. امروز در نمایشگاه IFA 2011 سامسونگ نسل جدیدی از دوربین های دیجیتال خود را با قابلیت MultiView یا مخففاً MV که در مدل دوربین هم مشاهده می کنید معرفی می کند. همانطور که در تصاویر مشخص است این دوربین 16.1 مگاپیکسلی مجهز به یک صفحه نمایش سه اینچی لمسی خازنی با وضوح WQVGA) 240×400) است که از پشت تا بالای دوربین به اندازه 180 درجه می چرخد و علاوه بر سهولت عکسبرداری از خود در مواقعی که می خواهید از سوژه های بالای سر یا پایین عکس بگیرید بسیار مفید خواهدبود

دانیال حیدر نتاج بازدید : 35 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

مدت نسبتا کوتاهی از معرفی پر سر و صدای Nokia N9 بعنوان رقیب تازه ای در کلاس اسمارت فون ها می گذرد؛ اخبار و اطلاعات در مورد این گوشی جذاب پس از حضور چند روزه آن در دست سایت های معتبر نقد و بررسی و Developer های پر سابقه حالا تا جائی کامل شده است که می توانیم اولین Preview این محصول زیبای نوکیا را در عصر نوشتن با هم به نظاره بنشینیم. با ما همراه شوید.


 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 29 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

شانزدهم مارس فرا رسید و افراد زیادی در کشورهایی که آیپد جدید در مرحله اول عرضه میشد تبلت جدید خود را دریافت کردند. اپل تا اینجای کار ۲ مرحله از ۳ مرحله ای که تبلت جدید این شرکت با آن روبرو بوده است شامل معرفی و پیش فروش را پشت سرگذاشته و حال مرحله سوم و مهمترین قسمت کار یعنی استقبال و عملکرد آیپد جدید آغاز شده است. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا نسل سوم آیپد نیز میتواند به اندازه ۲ نسل قبلی موفق و محبوب ظاهر شود یا خیر؟

بدون شک پاسخ به این سوال زیاد ساده نخواهد بود و تنها زمان میتواند نشان دهد که تا چه اندازه حجم موفقیت های آیپد جدید گسترده خواهد بود. دلیل این موضوع را میتوان تعداد زیاد تبلت های آندرویدی و به تازگی ۴ هسته ای که شرکت های مختلف از آنها رونمایی کرده اند را اعلام کرد.

 

اهمیت این موضوع را نمیتوان کم رنگ در نظر گرفت چرا که تبلت هایی مانند کیندل فایر، محصولات متنوع سامسونگ و یا مدل ۴ هسته ای و جدید ایسوس که با قیمت ۲۵۰ دلار تا چند ماه دیگر وارد بازار میشود، میتواند تاثیر فراوانی بر فروش آیپد جدید داشته باشد.

صفحه نمایش ریتنا

 



دانیال حیدر نتاج بازدید : 82 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

این روزها به همراه تبلت های مدرن می توان لذت واقعی بصری را لمس کرد، تصاویری واضح و رنگ هایی زنده بعضی وقتها ما را به اشتباه می اندازند که ما در حال نگاه کردن به یک صفحه نمایش هستیم یا یک صحنه واقعی. باز کردن تصاویر مختلف و حرکت در بین تصاویر آنهم با انجام حرکاتی ساده و هزاران نوع فعالیت و سرگرمی فوق العاده دیگر نتیجه ادغام تکنولوژی های پیشرفته ایست که بسیاری از ما به سختی بعضی از آنها را درک میکنیم. خوشبختانه ما هیچ نیازی هم به فهمیدن و درک این تکنولوژی ها نداریم، ما فقط از رزولوشن بالای صفحه نمایش تبلت ها لذت می بریم، بدون اینکه بخواهیم نگران OLED ها یا تعداد پیکسل های آن باشیم.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 22 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

هفت مارس به پایان رسید و اپل رسما از نسل جدید آیپد رونمایی کرد و همانطور هم که در مراسم دیشب مشخص شد نام این محصول، آیپد جدید است و پیش بینی ها در مورد نام آیپد ۳ یا آیپد اچ دی عملی نشد.

مشخصاتی که در مورد آیپد جدید در مراسم دیروز و همچنین در وبسایت رسمی اپل اعلام شد بسیار عالی میباشد. بدون شک گرافیک ۴ هسته ای بر روی صفحه نمایشی با رزولوشن بسیار بالا میتواند تجربه بسیاری متفاوتی را در مقایسه با آیپد ۲ به شما بدهد. اما اگر وقت کافی نداشته اید که مراسم و پوشش خبری پی سی وار و بررسی های بعد از آن را دنبال کنید نگران نباشید! در اینجا سعی خواهیم کرد ۵ قابلیت برجسته آپید جدید را اعلام کنیم.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 67 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

شاید به جرات بتوان گفت که یکی از بزرگترین و رقابتی ترین بازارهای دستگاههای الکترونیکی در اختیار لپ تاپ ها می باشد . در این میان الترابوک ها که وزن و حجم کمتری دارند معمولا توجه بسیاری از علاقمندان را به سمت خود جلب می کنند .

ایسر Aspire S3 یکی از این الترابوک هاست که در تصاویر ، محصولی زیبا به نظر می رسد و البته این اغلب بدلیل نوع طراحی الترابوک هاست که الهام گرفته از محصول اپل یعنی Macbook Air می باشد .

اخیرا الترابوک های مختلفی توسط بسیاری از تولیدکنندگان طراحی و تولید شده است اما آنچه مسلم است این موضوع هست که بسیاری از ما طراحی الترابوکها را بسیار بیشتر از نت بوکها می پسندیم.

 

 

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 47 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

اگر شما هم برنامه هایی برای خرید یک اتومبیل مرسدس بنز کلاس A در آینده دارید ، اصلا سوپرایز نشوید اگر ویژگی دستیار صوتی Siri آیفون که با سیستم لوازم الکترونیکی اتومبیل یکپارچه شده باشد را دیدید. این سازنده اتومبیل اعلام کزد که آنها امکانات لازم بعلاوه اپلیکشن Digital DriveStyle مرسدس بنز که مخصوص یکپارچه کردن آیفون با سیستم الکترونیکی وسیله نقلیه می باشد را آماده استفاده کرده اند.

دانیال حیدر نتاج بازدید : 38 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

سونی اولین بار در نمایشگاه MWC بارسلونا بود که تلفن هوشمند Xperia U را به‌طور رسمی معرفی کرد. این گوشی که سومین مدل از خانواده NXT محسوب می‌شود، با داشتن مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۳.۵ اینچی و برخی ویژگی‌های بارز دیگر، بعد از Xperia S (که بررسی کامل آن‌را می‌توانید در وبلاگینا بخوانید) و Xperia P، حالا در بازار ایران هم در دسترس است.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 43 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

با توجه به ادعای یک تحلیلگر، شایعاتی که در مورد تولید تلویزیون با کیفیت بالای اپل که براساس iOS کار می کند، رنگ واقعیت بخود خواهد گرفت، در ماه ژوئن یا می به مرحله تولید خواهد رسید و در سه ماهه چهارم امسال برای فروش عرضه می شود. Peter Misek تحلیلگر Jefferies & Company در سفری که اخیرا به شرق داشته است با منابع ناشناسی ملاقات کرده که او هم اکنون مطمئن شده که iTV اپل، دستگاهی است که حتما تولید و عرضه میشود.

 

تعداد صفحات : 10

درباره ما
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥BIGVEB♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ به وبسایت تکنولوژی اهنگ وبازی خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 212
  • بازدید سال : 405
  • بازدید کلی : 10,792
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود
    تبلیغات

    برای سفارش تبلیغات

    با شماره ی09371101329

    or.babol@yahoo.com

    at.babol@yahoo.com

    قیمت1000 تومان