loading...
bigveb
BIGVEB

توجه داشته باشید با عضو شدن در وبلاگ ما می توانید  باهر5پست 1تبلیغات رایکان کنید

سید محمد رضا رحیمایی بازدید : 100 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)

Lara Gates: The Lost Talisman یک بازی داستانی بسیار زیبا و دیدنی می باشد که شما باید اشیا گمشده در بازی را پیدا کرده و به روند پیشرفت بازی کمک نمایید. قطعه ای از طلسم باستانی گم شده است که Lara Gates شخصیت این بازی قبل از این که دیر شود باید این قطعه را پیدا کند… بازی دارای داستان و گرافیک بسیار جالبی می باشد. امیدواریم بازی بسیار زیبای Lara Gates: The Lost Talisman مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود. 

 

 

 

 

 

password بازی ماجرایی Lara Gates: The Lost Talisman برای PCپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی ماجرایی Lara Gates: The Lost Talisman برای PC لینک دانلود – 149 مگابایت | لینک کمکی

سید محمد رضا رحیمایی بازدید : 147 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)

بازی جذاب و بسیار سرگرم کننده Farm Girl at the Nile را برای شما عزیزان در وب سایت دانلودها قرار داداه ایم. شما در این بازی نقش دختری را بر عهده دارید که مزرعه ای را مدیریت می کند. شما ابتدا یک مزرعه کوچک و حیوانات اندکی دارد. باید به مرور زمان و با پیشرفت در کارتان مزرعه را گسترش دهید و محصولات متنوع پرروش دهید. این بازی دارای گرافیک بسیار جذابی بوده و دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. بازی Farm Girl at the Nile را در ادامه از وب سایت دانلودها با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 51 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

یکی از مهمترین مواردی که همه ما از یک موبایل انتظار داریم، کیفیت مناسب عکس‌برداری و فیلم‌برداری آن است. با وجود عدم ارتقاء رزولوشن دوربین آیفون ۵ نسبت به نسل قبلی، اپل ادعا می‌کند دوربین آیفون جدید دستخوش بهبودهای چشم‌گیری شده است. بسیاری از ما مشتاق هستیم بدانیم که پرچمداران دنیای موبایل در این بخش چگونه عمل می‌کنند و کدامیک در این نبرد پیروز خواهد شد و این که آیا اپل ادعای دروغ داشته است یا خیر. با زومیت همراه باشید تا این مقایسه جذاب را مطالعه کنید.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 56 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
Apple ID Error

تعدادی از کاربران زومیت اعلام کردند که هنگام ورود به اکانت اپل خود، با پیغام خطایی مبنی بر اینکه "اکانت آنها به دلایلی امنیتی غیرفعال شده" روبرو می‌شوند. این پیغام که اخیرا برای برخی از کاربران ارسال می‌شود از شما درخواست می‌کند تا رمزعبور حساب اپل خود را با استفاده از پاسخ به سئوالات امنیتی یا با استفاده از ایمیل خود، تعویض کنید. در ادامه روش ریست کردن اکانت اپل را به شما آموزش خواهیم داد.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 29 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
Surface VS New iPad

با وجود اینکه تفاوت‌های زیادی بین آیپد و سرفیس وجود دارد و همچنین مشخصات کامل سرفیس نیز هنوز اعلام نشده، اما کاربران از حالا شروع به مقایسه این دو محصول کرده‌اند. در ادامه مشخصات ظاهری و عددی این دو محصول را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم تا با همین اطلاعات دست و پا شکسته‌ای که از تبلت مایکروسافت داریم، این دو را رو در روی هم قرار داده باشیم.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 35 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
Travel English

نرم‌افزار و برنامه‌های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارند. برخی از این برنامه‌ها، اطلاعات آموزشی را دسته‌بندی کرده و کلمات، گرامر و اصطلاحات خاصی را به کاربر آموزش می‌دهند. به طور مثال برنامه‌های "انگلیسی در سفر"، کلمات و اصطلاحاتی که در سفر به آنها نیاز پیدا می‌کنید را به شما ‌می‌آموزد، درحالیکه برنامه "انگلیسی در تجارت" بیشتر با اصطلاحات و گرامر زبان بازرگانی سر و کار دارد. برنامه‌ای که در این مقاله آن را معرفی می کنیم، یک برنامه آموزش زبان انگلیسی بسیار کامل و تمام عیار برای افرادی است که قصد مسافرت دارند.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 29 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
iPhone 5 vs Galalxy S III

پس از معرفی آیفون 5، مشخصات تقریبی نمایشگر این تلفن در وب سایت اپل منتشر شد. ما نیز مقاله‌ای براساس این اطلاعات در زومیت ارائه نمودیم و از اینکه تغییری بنیادی در نمایشگر آیفون جدید اتفاق نیافتاده، انتقاد کردیم. حال براساس آزمایشاتی که DisplayMate برروی نمایشگر آیفون ۵ انجام داده، مشخص شده است که تفاوت نمایشگر آیفون 5 نسبت به آیفون 4 و 4S تنها در ابعاد آنها نیست. با زومیت همراه باشید تا مقایسه تخصصی نمایشگر این تلفن هوشمند جنجالی را با رقیب اصلی خود یعنی گلکسی اس 3 مشاهده کنید.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 51 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
Apple vs Proview Mac Observer

اپل قبول کرد که مبلغ ۶۰ میلیون دلار به شرکت Proview پرداخت کند تا به مناقشات مربوط به استفاده از نام تجاری iPad در چین خاتمه دهد. شرکت تایوانی Proview پیش از اپل صاحب نام تجاری IPAD بود و در سال ۲۰۱۰ شکایت خود بر علیه اپل را در دادگاه مطرح کرد. دادگاه چینی نیز پس از بررسی شکایت Proview، سال گذشته فروش تبلت‌های اپل در چین را متوقف کرد، حال به نظر می‌رسد اپل با پرداخت این مبلغ اجازه فروش آیپد در چین را بدست آورده است.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 57 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
بهترین اپلیکیشن‌های اندروید آيفون

آنچه که در فراگیر شدن و محبوبیت فوق‌العاده وسایل ارتباطی همراه نقش بزرگی را ایفا کرده است، برنامه و نرم‌افزارهای نوشته شده برای سیستم‌عامل این وسایل است. بی‌شک این برنامه‌ها نقش تعیین کننده در تجربه یک کاربر نسبت به وسیله و سیستم عامل مورد انتخاب‌شان دارد. برنامه‌های کاربردی می‌توانند جذابیت استفاده از سیستم‌عامل‌ها را دوچندان کنند و مانع از ایجاد احساس یکنواختی در استفاده از آن‌ها شوند. در این مقاله قرار است به سراغ جدید‌ترین نرم‌افزارهای آیفون، اندروید و آیپد در ماه تیر برویم و آن‌ها را به صورت مختصر خدمتتان معرفی کنیم.

 

دانیال حیدر نتاج بازدید : 44 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
Mobile / Tablet Traffic

سیستم‌عامل iOS هر روز ترافیک بیشتری از وب را به خود اختصاص می‌دهد و این بدین معناست که کاربران بیشتری از طریق آیفون و آیپد به اینترنت متصل می‌شوند، جالب است بدانید در این بین، اندروید بزرگترین رقیب اپل، تنها حدود ۲۰ درصد سهم دارد. جزئیات بیشتر به همراه آمار و ارقام دقیق‌تر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

تعداد صفحات : 10

درباره ما
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥BIGVEB♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ به وبسایت تکنولوژی اهنگ وبازی خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 255
  • بازدید کلی : 10,642
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود
    تبلیغات

    برای سفارش تبلیغات

    با شماره ی09371101329

    or.babol@yahoo.com

    at.babol@yahoo.com

    قیمت1000 تومان